Blog

Blog, czyli Content Is The King

Kompendium wiedzy o współczesnym marketingu oraz technologiach IT. Ciekawe newsy, inspirujące case studies, porady branżowych ekspertów, aktualne trendy na rynku, nowoczesne rozwiązania informatyczne i znacznie więcej!

  • Praktyczny marketing mobilny

    Szacunkowo około 6 miliardów osób na świecie to posiadacze telefonów komórkowych. Część z nas nie wyobraża sobie wyjścia z domu bez pomocnego smartfona pod ręką. Dedykowane aplikacje wskazują nam drogę pod właściwy adres, sprawdzają rozkład komunikacji miejskiej, czy finalnie pozwalają na szybką wymianę wiadomości z innymi użytkownikami. Jeszcze nigdy nie byliśmy tak otoczeni technologią, a co za tym idzie – informacjami i tym samym reklamami.

  • Nie składasz samodzielnie swojego auta? Marketing też możesz kupić!

    Outsourcing, bo o nim będzie mowa, to korzystanie z zewnętrznych zasobów w celu realizowania wybranych funkcji przedsiębiorstwa. Jego istotną cechą jest to, że relacja łącząca dwa podmioty gospodarcze jest długoterminowa i bardziej partnerska niż zwykła zależność pomiędzy zleceniodawcą a wykonującym zamówienie. Przekonaj się, że model ten doskonale sprawdzi się w marketingu.

  • CEO Alpaca Studio na scenie głównej InternetBeta 2018

    Jak bardzo małe rzeczy dają duże efekty oraz o tym, że znaki zapytania są ważniejsze od wykrzykników, czyli o czym CEO Alpaca Studio opowiadał podczas ostatniej InternetBeta.

  • 5 korzyści, jakie daje omnichannel marketing

    Omnichannel marketing w ostatnim czasie stał się kluczem do sukcesu w zakresie marketingu. Klienci doceniają szansę interakcji z marką na urządzeniach mobilnych. Zadaniem firmy jest stworzenie możliwie najbardziej spójnych, intuicyjnych i efektywnych platform do komunikacji, niezależnie od używanego sprzętu.

  • Blockchain – jak może odmienić oblicze omnichannel?

    Blockchain to termin, który coraz częściej pojawia się w mediach na całym świecie. Trend zdecydowanie nie ulegnie zmianie w najbliższym czasie, a blockchain narobi jeszcze buzzu w wielu branżach – przede wszystkim jednak w świecie handlu i finansów. Dlaczego? Wszystko dzięki temu, co może on zaoferować dla rynków obsługiwanych w modelu omnichannel.

Potrzebujesz marketingowego dopalacza?

Wypełnij brief