Blog

Blog, czyli Content Is The King

Kompendium wiedzy o współczesnym marketingu oraz technologiach IT. Ciekawe newsy, inspirujące case studies, porady branżowych ekspertów, aktualne trendy na rynku, nowoczesne rozwiązania informatyczne i znacznie więcej!

  • Konferencja naukowa Uniwersytetu Śląskiego „Wyróżnij się lub zgiń”

    W związku z międzynarodowym projektem – Grzegorz Nowak, nasz CEO, nie mógł skorzystać z zaproszenia Uniwersytetu Śląskiego i wystąpić podczas konferencji naukowej „Wyróżniaj się lub zgiń. Jak osiągnąć wizerunkowy sukces”. W nowoczesnym budynku CINiBA w połowie kwietnia naszą firmę reprezentowała współpracująca z nami od 3 lat Aga Starzyńska, która opowiedziała o tym, jak bardzo nie można sprzedać siebie. Podobno widowni się podobało 🙂

  • 4 trendy omnichannel marketingu w 2018 roku

    11 milionów Polaków stanowi pokolenie Y – tzw. Millenialsów. Nazywamy tak osoby urodzone w latach 1980–2000. To pokolenie komputerów, Facebooka i Instagrama. Millenialsi cenią sobie wygodę i możliwość załatwienia wszystkiego w jednym miejscu, bez wychodzenia z domu i w możliwie najkrótszym czasie. To dlatego najwięcej zwolenników omnichannel marketingu stanowią Millenialsi.

  • Alpaca Studio planuje zainwestować w rozwój zespołu nawet 2 mln zł

    Biorąc pod uwagę dynamiczny rozwój, agencja poszukuje nowych pracowników na stanowiska takie jak: brand designer, UX/UI designer, video/motion designer, web/mobile developer, social media manager oraz project manager z doświadczeniem w realizacji zintegrowanych, wielokanałowych kampanii marketingowych.

  • Alpaca Studio na konferencji M@il My Day 2018

    Jesteśmy z Wami na jednej z najlepszych polskich konferencji marketingowych Mail My Day 2018. Opowiemy na czym polega model omnichannel i customer experience oraz jak zintegrować narzędzia komunikacji e-mail z całym ekosystemem marketingowym przedsiębiorstwa. Serdecznie zapraszamy!

  • Omnichannelowe podsumowanie roku 2017

    Kolejny rok rozwoju branży e-commerce za nami. W naszych rękach dalsze, innowacyjne rozwiązania zapewniające klientom ciekawe, wieloelementowe doświadczenie zakupowe oraz większy komfort i możliwości jego personalizacji. Klientocentryzm, Internet of Things, Click & Collect – co jeszcze rok 2017 zaproponował nam w dziedzinie omnichannel marketingu?

Potrzebujesz marketingowego dopalacza?

Wypełnij brief