Blog

Blog, czyli Content Is The King

Kompendium wiedzy o współczesnym marketingu oraz technologiach IT. Ciekawe newsy, inspirujące case studies, porady branżowych ekspertów, aktualne trendy na rynku, nowoczesne rozwiązania informatyczne i znacznie więcej!

  • Dlaczego Siri i Alexa są kobietami, czyli informatyka afektywna w praktyce

    W oczekiwaniu na empatyczne, rozumiejące emocje roboty jest być może tyle samo nadziei, co obaw. Mogą one być dużą pomocą na przykład w obsłudze klienta lub w opiece na osobami starszymi i obłożnie chorymi. A co, jeśli maszyny wykorzystają nowe możliwości wbrew naszym oczekiwaniom?

  • Przyszłość marketingu to wszechkanałowość. Część 4. Predykcja

    Wielokanałowa komunikacja, integracja narzędzi online z narzędziami offline oraz identyfikacja użytkowników na poziomie wielu urządzeń i punktów styku z Twoją marką – te kwestie masz już opanowane, pisałem o nich w poprzednich artykułach z tego cyklu. Dziś podpowiem Ci, jak zwiększyć efektywność wykorzystywania posiadanych danych w celu skutecznego prognozowania przyszłych potrzeb oraz zachowań klientów, czyli jak wyczytać z danych, w którą stronę powinna się rozwijać Twoja firma. Zapraszam.

  • Przyszłość marketingu to wszechkanałowość. Część 3. Identyfikacja

    Zrozumienie doświadczeń użytkowników we wszystkich kanałach interakcji jest obecnie najważniejszym wyzwaniem marketerów. W poprzednich artykułach poznałeś dwa podstawowe atrybuty modelu omnichannel – wielokanałowość oraz integrację. Potrafisz już łączyć narzędzia online z narzędziami offline w ramach jednego ekosystemu marketingowego. Dzisiaj dowiesz się, jak identyfikować użytkowników na poziomie wielu urządzeń i punktów styku z Twoją marką.

  • Przyszłość marketingu to wszechkanałowość. Część 2. Integracja

    Miło mi powitać Cię w kolejnej części cyklu poświęconego marketingowi omnichannel. Z poprzedniego artykułu dowiedziałeś się, czym jest wszechkanałowość i jak przekłada się ona na konkretne rezultaty biznesowe. Mam nadzieję, że przekonałem Cię również do tego, że warto proponować klientom spójną ścieżkę doświadczeń w relacji z Twoją marką, a zebrane w ten sposób dane wykorzystywać do personalizacji komunikatów reklamowych.

  • Przyszłość marketingu to wszechkanałowość. Część 1. Geneza

    Zapraszam Cię na cykl artykułów poświęconych podejściu omnichannel. Opowiem Ci w nim, jak osiągnąć przewagę konkurencyjną dzięki holistycznej strategii oraz zintegrowanym działaniom wykorzystującym potencjał wielu narzędzi jednocześnie. Dowiesz się, jak skutecznie łączyć online z offline w ramach nadrzędnego ekosystemu marketingowego. Poznasz metody identyfikacji użytkowników oraz odkryjesz, jak wiele informacji o kliencie umyka uwadze marketerów.

Potrzebujesz marketingowego dopalacza?

Wypełnij brief