Kompendium wiedzy o współczesnym marketingu oraz technologiach IT. Ciekawe newsy, inspirujące case studies, porady branżowych ekspertów, aktualne trendy na rynku, nowoczesne rozwiązania informatyczne i znacznie więcej!
Alpaca Studio w znakomitym towarzystwie na mapie IAB 2020/2021
Z dużą satysfakcją informujemy, że znaleźliśmy się na Mapie Podmiotów Internetowych IAB Polska 2020/2021 w gronie 48 wiodących agencji typu 360°, w towarzystwie globalnych marek takich jak Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, Publicis Groupe czy Ogilvy. Zobacz więcej i pobierz mapę.
Jaką agencję wybrać?
Wybór agencji, która poprowadzi kampanię reklamową lub dokona rebrandingu albo stworzy nowy sklep internetowy to ważny krok w rozwoju marki. Agencje reklamowe i marketingowe specjalizują się w wąskich zakresach i przybierają nowo brzmiące nazwy, a przedsiębiorcy nie zawsze właściwie rozpoznają ich przedmiot działania. Przedstawiamy najpopularniejsze i najważniejsze rodzaje agencji.
Alpaca Studio na InternetBeta 2020!
InternetBeta już za chwilę. To jedna z niewielu tego typu konferencji, na której specjaliści i pasjonaci internetu, biznesu i marketingu dzielą się najnowszą wiedzą i doświadczeniami w niepowtarzalnej atmosferze. Od 12 lat co roku impreza ta gości najlepszych specjalistów z dziedziny reklamy, digital, twórców startupów, mówców motywacyjnych, managerów innowacyjnych projektów i ciekawych marek. To jest nasz świat, lubimy i chcemy tam bywać, aby podzielić się naszą wiedzą i czerpać od innych. Na pewno nie zabraknie tu solidnych, merytorycznych analiz i wykładów, a także partnerskiego klimatu.
Kupujemy inaczej i liczymy na technologie – najnowsze badania zmian zachowań zakupowych w czasie pandemii
Biznes przygląda się zmianom, jakie zachodzą obecnie na rynkach. Firmy badawcze i konsultingowe obserwują nastroje konsumentów i ich zachowania, które wynikają z tych nastrojów. W ostatnim czasie opublikowały wyniki swoich projektów badawczych trzy międzynarodowe firmy konsultingowe: Deloitte, PwC i McKinsey.
Elitarny marketing dóbr luksusowych
Marketing luksusu jest wyzwaniem, bo oznacza tworzenie relacji z przedstawicielami elit o silnej tożsamości i bogatej historii lub z osobami pretendującymi do tego statusu. Zaspokaja wyrafinowane potrzeby i wymaga szczególnych, doskonale dobranych działań.
Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony akceptujesz naszą politykę prywatności. Dowiedz się więcej.AKCEPTUJĘ!
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.