Blog

Blog, czyli Content Is The King

Kompendium wiedzy o współczesnym marketingu oraz technologiach IT. Ciekawe newsy, inspirujące case studies, porady branżowych ekspertów, aktualne trendy na rynku, nowoczesne rozwiązania informatyczne i znacznie więcej!

  • Biometria w marketingu

    Trafić w 5% treści, które naprawdę angażuje – biometria w marketingu

    Według badań około 5 procent treści portali społecznościowych przyciąga 90 procent całkowitego zaangażowania cyfrowego. Co trzeba zrobić, jakie treści prezentować, aby nasz przekaz był częścią tych angażujących pięciu procent? Odpowiedzi szukają badacze marketingowi, którzy zaczynają korzystać z biometrii.

  • Marketing w erze sztucznej inteligencji

    Sztuczna inteligencja (SI, Artificial Inteligence, AI) to naśladowanie przez maszyny, zwłaszcza systemy komputerowe, procesów decydujących o inteligencji ludzkiej, takich jak rozumienie języka, rozpoznawanie obrazów, rozwiązywanie problemów, uczenie się. Zobacz jak wykorzystać je w marketingu.

  • Dlaczego Siri i Alexa są kobietami, czyli informatyka afektywna w praktyce

    W oczekiwaniu na empatyczne, rozumiejące emocje roboty jest być może tyle samo nadziei, co obaw. Mogą one być dużą pomocą na przykład w obsłudze klienta lub w opiece na osobami starszymi i obłożnie chorymi. A co, jeśli maszyny wykorzystają nowe możliwości wbrew naszym oczekiwaniom?

  • Przyszłość marketingu to wszechkanałowość. Część 4. Predykcja

    Wielokanałowa komunikacja, integracja narzędzi online z narzędziami offline oraz identyfikacja użytkowników na poziomie wielu urządzeń i punktów styku z Twoją marką – te kwestie masz już opanowane, pisałem o nich w poprzednich artykułach z tego cyklu. Dziś podpowiem Ci, jak zwiększyć efektywność wykorzystywania posiadanych danych w celu skutecznego prognozowania przyszłych potrzeb oraz zachowań klientów, czyli jak wyczytać z danych, w którą stronę powinna się rozwijać Twoja firma. Zapraszam.

  • Przyszłość marketingu to wszechkanałowość. Część 3. Identyfikacja

    Zrozumienie doświadczeń użytkowników we wszystkich kanałach interakcji jest obecnie najważniejszym wyzwaniem marketerów. W poprzednich artykułach poznałeś dwa podstawowe atrybuty modelu omnichannel – wielokanałowość oraz integrację. Potrafisz już łączyć narzędzia online z narzędziami offline w ramach jednego ekosystemu marketingowego. Dzisiaj dowiesz się, jak identyfikować użytkowników na poziomie wielu urządzeń i punktów styku z Twoją marką.

Potrzebujesz marketingowego dopalacza?

Wypełnij brief