Blog

Blog, czyli Content Is The King

Kompendium wiedzy o współczesnym marketingu oraz technologiach IT. Ciekawe newsy, inspirujące case studies, porady branżowych ekspertów, aktualne trendy na rynku, nowoczesne rozwiązania informatyczne i znacznie więcej!

  • Stereotypy przegrywają, marketing przyszłości zmienia spojrzenie na płeć

    Stereotypy przegrywają, marketing przyszłości zmienia spojrzenie na płeć

    Co to znaczy, że w grze Cyberpunk-2077 nie wybiera się płci postaci? Albo, że marka Victoria’s Secret zatrudnia pierwszą transpłciową modelkę? Czy to konsekwencje tego, że zmieniają się społeczeństwa, czy może są to próby wskazywania kierunku zmian?

  • Akcja promocyjna wypożyczalni online Rentao w Warszawie

    Wspieramy sharingowy startup Rentao

    W Alpaca Studio lubimy projekty, które wspierają budowanie społeczności ludzi świadomych swojej roli w kreowaniu świata. Takim przedsięwzięciem jest sharingowy startup Rentao. Ostatnia nasza akcja, w której użytkownicy tej platformy mogli zdobyć plecaki, pokazała, że młodym ludziom wystarczy głębokie przekonanie o słuszności działania, które propagują, aby zaangażowali się w nie na sto procent. Zobacz krótką relację!

  • Biometria w marketingu

    Trafić w 5% treści, które naprawdę angażuje – biometria w marketingu

    Według badań około 5 procent treści portali społecznościowych przyciąga 90 procent całkowitego zaangażowania cyfrowego. Co trzeba zrobić, jakie treści prezentować, aby nasz przekaz był częścią tych angażujących pięciu procent? Odpowiedzi szukają badacze marketingowi, którzy zaczynają korzystać z biometrii.

  • Marketing w erze sztucznej inteligencji

    Sztuczna inteligencja (SI, Artificial Inteligence, AI) to naśladowanie przez maszyny, zwłaszcza systemy komputerowe, procesów decydujących o inteligencji ludzkiej, takich jak rozumienie języka, rozpoznawanie obrazów, rozwiązywanie problemów, uczenie się. Zobacz jak wykorzystać je w marketingu.

  • Dlaczego Siri i Alexa są kobietami, czyli informatyka afektywna w praktyce

    W oczekiwaniu na empatyczne, rozumiejące emocje roboty jest być może tyle samo nadziei, co obaw. Mogą one być dużą pomocą na przykład w obsłudze klienta lub w opiece na osobami starszymi i obłożnie chorymi. A co, jeśli maszyny wykorzystają nowe możliwości wbrew naszym oczekiwaniom?

Potrzebujesz marketingowego dopalacza?

Wypełnij brief