Blog

Blog, czyli Content Is The King

Kompendium wiedzy o współczesnym marketingu oraz technologiach IT. Ciekawe newsy, inspirujące case studies, porady branżowych ekspertów, aktualne trendy na rynku, nowoczesne rozwiązania informatyczne i znacznie więcej!

  • Jaką agencję wybrać?

    Wybór agencji, która poprowadzi kampanię reklamową lub dokona rebrandingu albo stworzy nowy sklep internetowy to ważny krok w rozwoju marki. Agencje reklamowe i marketingowe specjalizują się w wąskich zakresach i przybierają nowo brzmiące nazwy, a przedsiębiorcy nie zawsze właściwie rozpoznają ich przedmiot działania. Przedstawiamy najpopularniejsze i najważniejsze rodzaje agencji.

  • Alpaca Studio na InternetBeta 2020!

    InternetBeta już za chwilę. To jedna z niewielu tego typu konferencji, na której specjaliści i pasjonaci internetu, biznesu i marketingu dzielą się najnowszą wiedzą i doświadczeniami w niepowtarzalnej atmosferze. Od 12 lat co roku impreza ta gości najlepszych specjalistów z dziedziny reklamy, digital, twórców startupów, mówców motywacyjnych, managerów innowacyjnych projektów i ciekawych marek. To jest nasz świat, lubimy i chcemy tam bywać, aby podzielić się naszą wiedzą i czerpać od innych. Na pewno nie zabraknie tu solidnych, merytorycznych analiz i wykładów, a także partnerskiego klimatu.

  • Kupujemy inaczej i liczymy na technologie – najnowsze badania zmian zachowań zakupowych w czasie pandemii

    Kupujemy inaczej i liczymy na technologie – najnowsze badania zmian zachowań zakupowych w czasie pandemii

    Biznes przygląda się zmianom, jakie zachodzą obecnie na rynkach. Firmy badawcze i konsultingowe obserwują nastroje konsumentów i ich zachowania, które wynikają z tych nastrojów. W ostatnim czasie opublikowały wyniki swoich projektów badawczych trzy międzynarodowe firmy konsultingowe: Deloitte, PwC i McKinsey.

  • Marketing dóbr luksusowych

    Elitarny marketing dóbr luksusowych

    Marketing luksusu jest wyzwaniem, bo oznacza tworzenie relacji z przedstawicielami elit o silnej tożsamości i bogatej historii lub z osobami pretendującymi do tego statusu. Zaspokaja wyrafinowane potrzeby i wymaga szczególnych, doskonale dobranych działań.

  • Marketing dla dobra, czyli kampanie społeczne

    Marketing dla dobra, czyli kampanie społeczne

    Marketing dysponuje bogatym warsztatem narzędzi, którymi potrafi wywołać niemal każdą zaplanowaną reakcję. Zwykle używa ich do uruchomienia lub poprawienia biznesu, ale od dawna wykorzystuje swoje doświadczenie, wiedzę i sprawność w posługiwaniu się obrazem, słowem i nowymi technologiami na cele społeczne.

Potrzebujesz marketingowego dopalacza?

Wypełnij brief