Blog

Blog, czyli Content Is The King

Kompendium wiedzy o współczesnym marketingu oraz technologiach IT. Ciekawe newsy, inspirujące case studies, porady branżowych ekspertów, aktualne trendy na rynku, nowoczesne rozwiązania informatyczne i znacznie więcej!

  • Przyszłość marketingu to wszechkanałowość. Część 2. Integracja

    Miło mi powitać Cię w kolejnej części cyklu poświęconego marketingowi omnichannel. Z poprzedniego artykułu dowiedziałeś się, czym jest wszechkanałowość i jak przekłada się ona na konkretne rezultaty biznesowe. Mam nadzieję, że przekonałem Cię również do tego, że warto proponować klientom spójną ścieżkę doświadczeń w relacji z Twoją marką, a zebrane w ten sposób dane wykorzystywać do personalizacji komunikatów reklamowych.

  • Przyszłość marketingu to wszechkanałowość. Część 1. Geneza

    Zapraszam Cię na cykl artykułów poświęconych podejściu omnichannel. Opowiem Ci w nim, jak osiągnąć przewagę konkurencyjną dzięki holistycznej strategii oraz zintegrowanym działaniom wykorzystującym potencjał wielu narzędzi jednocześnie. Dowiesz się, jak skutecznie łączyć online z offline w ramach nadrzędnego ekosystemu marketingowego. Poznasz metody identyfikacji użytkowników oraz odkryjesz, jak wiele informacji o kliencie umyka uwadze marketerów.

  • Praktyczny marketing mobilny

    Szacunkowo około 6 miliardów osób na świecie to posiadacze telefonów komórkowych. Część z nas nie wyobraża sobie wyjścia z domu bez pomocnego smartfona pod ręką. Dedykowane aplikacje wskazują nam drogę pod właściwy adres, sprawdzają rozkład komunikacji miejskiej, czy finalnie pozwalają na szybką wymianę wiadomości z innymi użytkownikami. Jeszcze nigdy nie byliśmy tak otoczeni technologią, a co za tym idzie – informacjami i tym samym reklamami.

  • Nie składasz samodzielnie swojego auta? Marketing też możesz kupić!

    Outsourcing, bo o nim będzie mowa, to korzystanie z zewnętrznych zasobów w celu realizowania wybranych funkcji przedsiębiorstwa. Jego istotną cechą jest to, że relacja łącząca dwa podmioty gospodarcze jest długoterminowa i bardziej partnerska niż zwykła zależność pomiędzy zleceniodawcą a wykonującym zamówienie. Przekonaj się, że model ten doskonale sprawdzi się w marketingu.

  • CEO Alpaca Studio na scenie głównej InternetBeta 2018

    Jak bardzo małe rzeczy dają duże efekty oraz o tym, że znaki zapytania są ważniejsze od wykrzykników, czyli o czym CEO Alpaca Studio opowiadał podczas ostatniej InternetBeta.

Potrzebujesz marketingowego dopalacza?

Wypełnij brief