Blog

Blog, czyli Content Is The King

Kompendium wiedzy o współczesnym marketingu oraz technologiach IT. Ciekawe newsy, inspirujące case studies, porady branżowych ekspertów, aktualne trendy na rynku, nowoczesne rozwiązania informatyczne i znacznie więcej!

  • Czy reklama telewizyjna umiera?

    Czy reklama telewizyjna umiera?

    Czy w obliczu wszechobecności i wpływu internetu zastanawiałeś się nad pozycją telewizji w aktualnym układzie sił współczesnych mediów? Czy telewizja umiera? Jak zmieniają się jej odbiorcy i czy reklama w TV w ogóle ma jeszcze sens? Najnowsze badania wskazują, że młodzi Polacy spędzają już ponad trzy godziny dziennie oglądając treści wideo w internecie. Na oglądanie telewizji przeznaczają średnio dwie godziny i sześć minut. To pierwszy raz w historii, kiedy treści audiowizualne w Internecie są bardziej popularne niż tradycyjna telewizja. Czy marki przestaną inwestować w telewizję i czy twórcy reklam powinni się tym faktem niepokoić?

  • Klientocentryczny model marketingu

    5 głównych korzyści, jakie przynosi klientocentryczny model marketingu

    W klientocentrycznym podejściu do działań marketingowych widać przede wszystkim ogromną zmianę w stosunku do tradycyjnego modelu sprzedaży oraz promocji. Jeszcze do niedawna to produkt lub usługa znajdowały się w centrum uwagi i to one inicjowały całą procedurę tworzenia oferty oraz sprzedaży. Opakowanie, cena, sposób promocji, a nawet ton komunikacji reklamowej były projektowane przed dokładnym ustaleniem końcowego profilu klienta. Dzisiaj, w dobie mediów interaktywnych, które dają nieprawdopodobne możliwości badania preferencji konsumenckich, taki model przechodzi do historii. Teraz indywidualne potrzeby konsumenta nadają ton komunikacji reklamowej.

  • Media społecznościowe a omnichannel. Wywiad z Grzegorzem Nowakiem

    Czym jest omnichannel i gdzie znajdziemy jego zastosowanie? Jaką rolę odgrywają w nim media społecznościowe? Czego możemy spodziewać się w przyszłości? O tym, dla portalu Social Press, opowiedział Grzegorz Nowak – CEO Alpaca Studio.

  • Osiągaj sukces szybciej dzięki personalizacji

    Internet jako medium reklamowe zdecydowanie zmienił sposób myślenia o promocji i wsparciu sprzedaży, wykreował też zupełnie nowe narzędzia marketingowe, a przede wszystkim dokonał rewolucji wśród konsumentów. Personalizacja jest jednym z najlepszych przykładów tej zmiany.

  • Omnichannel

    Co każdy marketer powinien wiedzieć o marketingu omnichannel?

    Coraz więcej słyszy się o marketingu omnichannel i zaletach jego stosowania. Marki zdecydowanie częściej decydują się na prowadzenie kampanii w myśl jego zasad i wchodzą w interakcje z klientami za pomocą kilku kanałów równocześnie. Jak umiejętnie łączyć działania związane z mobilnością, poszerzaniem zasięgu oraz przenikaniem się świata online i offline dzięki marketingowi omnichannel?

Potrzebujesz marketingowego dopalacza?

Wypełnij brief