Blog

Blog, czyli Content Is The King

Kompendium wiedzy o współczesnym marketingu oraz technologiach IT. Ciekawe newsy, inspirujące case studies, porady branżowych ekspertów, aktualne trendy na rynku, nowoczesne rozwiązania informatyczne i znacznie więcej!

  • 4 trendy omnichannel marketingu w 2018 roku

  • Alpaca Studio planuje zainwestować w rozwój zespołu nawet 2 mln zł

    Biorąc pod uwagę dynamiczny rozwój, agencja poszukuje nowych pracowników na stanowiska takie jak: brand designer, UX/UI designer, video/motion designer, web/mobile developer, social media manager oraz project manager z doświadczeniem w realizacji zintegrowanych, wielokanałowych kampanii marketingowych.

  • Alpaca Studio na konferencji M@il My Day 2018

    Jesteśmy z Wami na jednej z najlepszych polskich konferencji marketingowych Mail My Day 2018. Opowiemy na czym polega model omnichannel i customer experience oraz jak zintegrować narzędzia komunikacji e-mail z całym ekosystemem marketingowym przedsiębiorstwa. Serdecznie zapraszamy!

  • Omnichannelowe podsumowanie roku 2017

    Kolejny rok rozwoju branży e-commerce za nami. W naszych rękach dalsze, innowacyjne rozwiązania zapewniające klientom ciekawe, wieloelementowe doświadczenie zakupowe oraz większy komfort i możliwości jego personalizacji. Klientocentryzm, Internet of Things, Click & Collect – co jeszcze rok 2017 zaproponował nam w dziedzinie omnichannel marketingu?

  • Czy reklama telewizyjna umiera?

    Czy reklama telewizyjna umiera?

    Czy w obliczu wszechobecności i wpływu internetu zastanawiałeś się nad pozycją telewizji w aktualnym układzie sił współczesnych mediów? Czy telewizja umiera? Jak zmieniają się jej odbiorcy i czy reklama w TV w ogóle ma jeszcze sens? Najnowsze badania wskazują, że młodzi Polacy spędzają już ponad trzy godziny dziennie oglądając treści wideo w internecie. Na oglądanie telewizji przeznaczają średnio dwie godziny i sześć minut. To pierwszy raz w historii, kiedy treści audiowizualne w Internecie są bardziej popularne niż tradycyjna telewizja. Czy marki przestaną inwestować w telewizję i czy twórcy reklam powinni się tym faktem niepokoić?

Potrzebujesz marketingowego dopalacza?

Wypełnij brief