Blog

Blog, czyli Content Is The King

Kompendium wiedzy o współczesnym marketingu oraz technologiach IT. Ciekawe newsy, inspirujące case studies, porady branżowych ekspertów, aktualne trendy na rynku, nowoczesne rozwiązania informatyczne i znacznie więcej!

  • 5 korzyści, jakie daje omnichannel marketing

    Omnichannel marketing w ostatnim czasie stał się kluczem do sukcesu w zakresie marketingu. Klienci doceniają szansę interakcji z marką na urządzeniach mobilnych. Zadaniem firmy jest stworzenie możliwie najbardziej spójnych, intuicyjnych i efektywnych platform do komunikacji, niezależnie od używanego sprzętu.

  • Blockchain – jak może odmienić oblicze omnichannel?

    Blockchain to termin, który coraz częściej pojawia się w mediach na całym świecie. Trend zdecydowanie nie ulegnie zmianie w najbliższym czasie, a blockchain narobi jeszcze buzzu w wielu branżach – przede wszystkim jednak w świecie handlu i finansów. Dlaczego? Wszystko dzięki temu, co może on zaoferować dla rynków obsługiwanych w modelu omnichannel.

  • Konferencja naukowa Uniwersytetu Śląskiego „Wyróżnij się lub zgiń”

    W związku z międzynarodowym projektem – Grzegorz Nowak, nasz CEO, nie mógł skorzystać z zaproszenia Uniwersytetu Śląskiego i wystąpić podczas konferencji naukowej „Wyróżniaj się lub zgiń. Jak osiągnąć wizerunkowy sukces”. W nowoczesnym budynku CINiBA w połowie kwietnia naszą firmę reprezentowała współpracująca z nami od 3 lat Aga Starzyńska, która opowiedziała o tym, jak bardzo nie można sprzedać siebie. Podobno widowni się podobało 🙂

  • 4 trendy omnichannel marketingu w 2018 roku

    11 milionów Polaków stanowi pokolenie Y – tzw. Millenialsów. Nazywamy tak osoby urodzone w latach 1980–2000. To pokolenie komputerów, Facebooka i Instagrama. Millenialsi cenią sobie wygodę i możliwość załatwienia wszystkiego w jednym miejscu, bez wychodzenia z domu i w możliwie najkrótszym czasie. To dlatego najwięcej zwolenników omnichannel marketingu stanowią Millenialsi.

  • Alpaca Studio planuje zainwestować w rozwój zespołu nawet 2 mln zł

    Biorąc pod uwagę dynamiczny rozwój, agencja poszukuje nowych pracowników na stanowiska takie jak: brand designer, UX/UI designer, video/motion designer, web/mobile developer, social media manager oraz project manager z doświadczeniem w realizacji zintegrowanych, wielokanałowych kampanii marketingowych.

Potrzebujesz marketingowego dopalacza?

Wypełnij brief