Blog

Blog, czyli Content Is The King

Kompendium wiedzy o współczesnym marketingu oraz technologiach IT. Ciekawe newsy, inspirujące case studies, porady branżowych ekspertów, aktualne trendy na rynku, nowoczesne rozwiązania informatyczne i znacznie więcej!

  • Marketing patriotyczny

    Marketing patriotyczny

    Wykorzystanie uczyć patriotycznych w marketingu wydaje się naturalne z dwóch powodów. Po pierwsze – chodzi o intensywne uczucie, a każde takie nadaje się do zwrócenia uwagi na komunikat lub produkt. Po drugie – mówimy o emocjach towarzyszących budowaniu wspólnoty o szczególnym znaczeniu. Ta wspólnota staje się udziałem klientów i marki, która odwołuje się do patriotyzmu. Jest o co powalczyć!

  • Najśmieszniejsze reklamy, które rozbawią Cię do łez

    Najśmieszniejsze reklamy, które rozbawią Cię do łez!

    Zabawne reklamy potrafią podbić media, szczególnie internetowe, i znakomicie wspierają budowanie relacji pomiędzy markami i ich klientami. Być może nie wpływają bezpośrednio na wielkość sprzedaży, ale są nie do przecenienia w tworzeniu poczucia wspólnoty pomiędzy tymi, którzy je komentują, podają dalej i razem się z nich śmieją.

  • Coraz wcześniej święta

    Coraz wcześniej święta – kto na tym korzysta?

    Niektóre sieci detaliczne oferują bożonarodzeniowe produkty jeszcze przed Halloween, co bywa różnie oceniane. Już zapomnieliśmy, że kiedyś przedświąteczny szał zakupowy zaczynał się tuż przed 6 grudnia. Powoli przyzwyczajamy się do tego, że pod koniec października dekoracje na Halloween sąsiadują na półkach z kalendarzami adwentowymi. Czy coraz dłuższy okres przedświąteczny w sklepach ma zalety? Co przynosi on konsumentom, a co przedsiębiorcom?

  • Najstraszniejsze reklamy świata, czyli horror nie tylko w Halloween

    Halloween – wielkie święto dyni, straszydeł, kościotrupów i innych potworów. To dobra okazja, aby przypomnieć, że reklama lubi i potrafi dobrze postraszyć. Masz swoje ulubione reklamy – horrory? Zobacz nasze!

  • 44 akapity o tym, jak fascynujący jest świat reklamy

    44 akapity o tym, jak fascynujący jest świat reklamy

    Kto założył pierwszą agencję? Ile kosztuje najdroższa emisja? Kto jest liderem w kreacji reklam oburzających? Kiedy to wszystko się zaczęło? Czy wszystkie chwyty są dozwolone? Czy warto przekraczać granice? Zebraliśmy najciekawsze rzeczy o reklamie, ale lista może być długa. Zobacz co mamy i dorzuć swoje ulubione fakty, anegdoty, przypadki. A może znasz inne wersje przytoczonych historii?

Potrzebujesz marketingowego dopalacza?

Wypełnij brief