Blog

Blog, czyli Content Is The King

Kompendium wiedzy o współczesnym marketingu oraz technologiach IT. Ciekawe newsy, inspirujące case studies, porady branżowych ekspertów, aktualne trendy na rynku, nowoczesne rozwiązania informatyczne i znacznie więcej!

  • Mapa Podmiotów Internetowych IAB 2020 / 2021

    Alpaca Studio w znakomitym towarzystwie na mapie IAB 2020/2021

    Z dużą satysfakcją informujemy, że znaleźliśmy się na Mapie Podmiotów Internetowych IAB Polska 2020/2021 w gronie 48 wiodących agencji typu 360°, w towarzystwie globalnych marek takich jak Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, Publicis Groupe czy Ogilvy. Zobacz więcej i pobierz mapę.

  • Jaką agencję wybrać?

    Wybór agencji, która poprowadzi kampanię reklamową lub dokona rebrandingu albo stworzy nowy sklep internetowy to ważny krok w rozwoju marki. Agencje reklamowe i marketingowe specjalizują się w wąskich zakresach i przybierają nowo brzmiące nazwy, a przedsiębiorcy nie zawsze właściwie rozpoznają ich przedmiot działania. Przedstawiamy najpopularniejsze i najważniejsze rodzaje agencji.

  • Alpaca Studio na InternetBeta 2020!

    InternetBeta już za chwilę. To jedna z niewielu tego typu konferencji, na której specjaliści i pasjonaci internetu, biznesu i marketingu dzielą się najnowszą wiedzą i doświadczeniami w niepowtarzalnej atmosferze. Od 12 lat co roku impreza ta gości najlepszych specjalistów z dziedziny reklamy, digital, twórców startupów, mówców motywacyjnych, managerów innowacyjnych projektów i ciekawych marek. To jest nasz świat, lubimy i chcemy tam bywać, aby podzielić się naszą wiedzą i czerpać od innych. Na pewno nie zabraknie tu solidnych, merytorycznych analiz i wykładów, a także partnerskiego klimatu.

  • Kupujemy inaczej i liczymy na technologie – najnowsze badania zmian zachowań zakupowych w czasie pandemii

    Kupujemy inaczej i liczymy na technologie – najnowsze badania zmian zachowań zakupowych w czasie pandemii

    Biznes przygląda się zmianom, jakie zachodzą obecnie na rynkach. Firmy badawcze i konsultingowe obserwują nastroje konsumentów i ich zachowania, które wynikają z tych nastrojów. W ostatnim czasie opublikowały wyniki swoich projektów badawczych trzy międzynarodowe firmy konsultingowe: Deloitte, PwC i McKinsey.

  • Marketing dóbr luksusowych

    Elitarny marketing dóbr luksusowych

    Marketing luksusu jest wyzwaniem, bo oznacza tworzenie relacji z przedstawicielami elit o silnej tożsamości i bogatej historii lub z osobami pretendującymi do tego statusu. Zaspokaja wyrafinowane potrzeby i wymaga szczególnych, doskonale dobranych działań.

Potrzebujesz marketingowego dopalacza?

Wypełnij brief