Blog

Blog, czyli Content Is The King

Kompendium wiedzy o współczesnym marketingu oraz technologiach IT. Ciekawe newsy, inspirujące case studies, porady branżowych ekspertów, aktualne trendy na rynku, nowoczesne rozwiązania informatyczne i znacznie więcej!

  • Marketing dóbr luksusowych

    Elitarny marketing dóbr luksusowych

    Marketing luksusu jest wyzwaniem, bo oznacza tworzenie relacji z przedstawicielami elit o silnej tożsamości i bogatej historii lub z osobami pretendującymi do tego statusu. Zaspokaja wyrafinowane potrzeby i wymaga szczególnych, doskonale dobranych działań.

  • Marketing dla dobra, czyli kampanie społeczne

    Marketing dla dobra, czyli kampanie społeczne

    Marketing dysponuje bogatym warsztatem narzędzi, którymi potrafi wywołać niemal każdą zaplanowaną reakcję. Zwykle używa ich do uruchomienia lub poprawienia biznesu, ale od dawna wykorzystuje swoje doświadczenie, wiedzę i sprawność w posługiwaniu się obrazem, słowem i nowymi technologiami na cele społeczne.

  • Marketing patriotyczny

    Marketing patriotyczny

    Wykorzystanie uczyć patriotycznych w marketingu wydaje się naturalne z dwóch powodów. Po pierwsze – chodzi o intensywne uczucie, a każde takie nadaje się do zwrócenia uwagi na komunikat lub produkt. Po drugie – mówimy o emocjach towarzyszących budowaniu wspólnoty o szczególnym znaczeniu. Ta wspólnota staje się udziałem klientów i marki, która odwołuje się do patriotyzmu. Jest o co powalczyć!

  • Najśmieszniejsze reklamy, które rozbawią Cię do łez

    Najśmieszniejsze reklamy, które rozbawią Cię do łez!

    Zabawne reklamy potrafią podbić media, szczególnie internetowe, i znakomicie wspierają budowanie relacji pomiędzy markami i ich klientami. Być może nie wpływają bezpośrednio na wielkość sprzedaży, ale są nie do przecenienia w tworzeniu poczucia wspólnoty pomiędzy tymi, którzy je komentują, podają dalej i razem się z nich śmieją.

  • Coraz wcześniej święta

    Coraz wcześniej święta – kto na tym korzysta?

    Niektóre sieci detaliczne oferują bożonarodzeniowe produkty jeszcze przed Halloween, co bywa różnie oceniane. Już zapomnieliśmy, że kiedyś przedświąteczny szał zakupowy zaczynał się tuż przed 6 grudnia. Powoli przyzwyczajamy się do tego, że pod koniec października dekoracje na Halloween sąsiadują na półkach z kalendarzami adwentowymi. Czy coraz dłuższy okres przedświąteczny w sklepach ma zalety? Co przynosi on konsumentom, a co przedsiębiorcom?

Potrzebujesz marketingowego dopalacza?

Wypełnij brief