Kompendium wiedzy o współczesnym marketingu oraz technologiach IT. Ciekawe newsy, inspirujące case studies, porady branżowych ekspertów, aktualne trendy na rynku, nowoczesne rozwiązania informatyczne i znacznie więcej!
Wspieramy sharingowy startup Rentao
W Alpaca Studio lubimy projekty, które wspierają budowanie społeczności ludzi świadomych swojej roli w kreowaniu świata. Takim przedsięwzięciem jest sharingowy startup Rentao. Ostatnia nasza akcja, w której użytkownicy tej platformy mogli zdobyć plecaki, pokazała, że młodym ludziom wystarczy głębokie przekonanie o słuszności działania, które propagują, aby zaangażowali się w nie na sto procent. Zobacz krótką relację!
Trafić w 5% treści, które naprawdę angażuje – biometria w marketingu
Według badań około 5 procent treści portali społecznościowych przyciąga 90 procent całkowitego zaangażowania cyfrowego. Co trzeba zrobić, jakie treści prezentować, aby nasz przekaz był częścią tych angażujących pięciu procent? Odpowiedzi szukają badacze marketingowi, którzy zaczynają korzystać z biometrii.
Marketing w erze sztucznej inteligencji
Sztuczna inteligencja (SI, Artificial Inteligence, AI) to naśladowanie przez maszyny, zwłaszcza systemy komputerowe, procesów decydujących o inteligencji ludzkiej, takich jak rozumienie języka, rozpoznawanie obrazów, rozwiązywanie problemów, uczenie się. Zobacz jak wykorzystać je w marketingu.
Dlaczego Siri i Alexa są kobietami, czyli informatyka afektywna w praktyce
W oczekiwaniu na empatyczne, rozumiejące emocje roboty jest być może tyle samo nadziei, co obaw. Mogą one być dużą pomocą na przykład w obsłudze klienta lub w opiece na osobami starszymi i obłożnie chorymi. A co, jeśli maszyny wykorzystają nowe możliwości wbrew naszym oczekiwaniom?
Przyszłość marketingu to wszechkanałowość. Część 4. Predykcja
Wielokanałowa komunikacja, integracja narzędzi online z narzędziami offline oraz identyfikacja użytkowników na poziomie wielu urządzeń i punktów styku z Twoją marką – te kwestie masz już opanowane, pisałem o nich w poprzednich artykułach z tego cyklu. Dziś podpowiem Ci, jak zwiększyć efektywność wykorzystywania posiadanych danych w celu skutecznego prognozowania przyszłych potrzeb oraz zachowań klientów, czyli jak wyczytać z danych, w którą stronę powinna się rozwijać Twoja firma. Zapraszam.
Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony akceptujesz naszą politykę prywatności. Dowiedz się więcej.AKCEPTUJĘ!
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.