Blog

Blog, czyli Content Is The King

Kompendium wiedzy o współczesnym marketingu oraz technologiach IT. Ciekawe newsy, inspirujące case studies, porady branżowych ekspertów, aktualne trendy na rynku, nowoczesne rozwiązania informatyczne i znacznie więcej!

  • Alpaca Studio na konferencji M@il My Day 2018

    Jesteśmy z Wami na jednej z najlepszych polskich konferencji marketingowych Mail My Day 2018. Opowiemy na czym polega model omnichannel i customer experience oraz jak zintegrować narzędzia komunikacji e-mail z całym ekosystemem marketingowym przedsiębiorstwa. Serdecznie zapraszamy!

  • Omnichannelowe podsumowanie roku 2017

    Kolejny rok rozwoju branży e-commerce za nami. W naszych rękach dalsze, innowacyjne rozwiązania zapewniające klientom ciekawe, wieloelementowe doświadczenie zakupowe oraz większy komfort i możliwości jego personalizacji. Klientocentryzm, Internet of Things, Click & Collect – co jeszcze rok 2017 zaproponował nam w dziedzinie omnichannel marketingu?

  • Czy reklama telewizyjna umiera?

    Czy reklama telewizyjna umiera?

    Czy w obliczu wszechobecności i wpływu internetu zastanawiałeś się nad pozycją telewizji w aktualnym układzie sił współczesnych mediów? Czy telewizja umiera? Jak zmieniają się jej odbiorcy i czy reklama w TV w ogóle ma jeszcze sens? Najnowsze badania wskazują, że młodzi Polacy spędzają już ponad trzy godziny dziennie oglądając treści wideo w internecie. Na oglądanie telewizji przeznaczają średnio dwie godziny i sześć minut. To pierwszy raz w historii, kiedy treści audiowizualne w Internecie są bardziej popularne niż tradycyjna telewizja. Czy marki przestaną inwestować w telewizję i czy twórcy reklam powinni się tym faktem niepokoić?

  • Klientocentryczny model marketingu

    5 głównych korzyści, jakie przynosi klientocentryczny model marketingu

    W klientocentrycznym podejściu do działań marketingowych widać przede wszystkim ogromną zmianę w stosunku do tradycyjnego modelu sprzedaży oraz promocji. Jeszcze do niedawna to produkt lub usługa znajdowały się w centrum uwagi i to one inicjowały całą procedurę tworzenia oferty oraz sprzedaży. Opakowanie, cena, sposób promocji, a nawet ton komunikacji reklamowej były projektowane przed dokładnym ustaleniem końcowego profilu klienta. Dzisiaj, w dobie mediów interaktywnych, które dają nieprawdopodobne możliwości badania preferencji konsumenckich, taki model przechodzi do historii. Teraz indywidualne potrzeby konsumenta nadają ton komunikacji reklamowej.

  • Media społecznościowe a omnichannel. Wywiad z Grzegorzem Nowakiem

    Czym jest omnichannel i gdzie znajdziemy jego zastosowanie? Jaką rolę odgrywają w nim media społecznościowe? Czego możemy spodziewać się w przyszłości? O tym, dla portalu Social Press, opowiedział Grzegorz Nowak – CEO Alpaca Studio.

Potrzebujesz marketingowego dopalacza?

Wypełnij brief