Kompendium wiedzy o współczesnym marketingu oraz technologiach IT. Ciekawe newsy, inspirujące case studies, porady branżowych ekspertów, aktualne trendy na rynku, nowoczesne rozwiązania informatyczne i znacznie więcej!
Praktyczny marketing mobilny
Szacunkowo około 6 miliardów osób na świecie to posiadacze telefonów komórkowych. Część z nas nie wyobraża sobie wyjścia z domu bez pomocnego smartfona pod ręką. Dedykowane aplikacje wskazują nam drogę pod właściwy adres, sprawdzają rozkład komunikacji miejskiej, czy finalnie pozwalają na szybką wymianę wiadomości z innymi użytkownikami. Jeszcze nigdy nie byliśmy tak otoczeni technologią, a co za tym idzie – informacjami i tym samym reklamami.
Nie składasz samodzielnie swojego auta? Marketing też możesz kupić!
Outsourcing, bo o nim będzie mowa, to korzystanie z zewnętrznych zasobów w celu realizowania wybranych funkcji przedsiębiorstwa. Jego istotną cechą jest to, że relacja łącząca dwa podmioty gospodarcze jest długoterminowa i bardziej partnerska niż zwykła zależność pomiędzy zleceniodawcą a wykonującym zamówienie. Przekonaj się, że model ten doskonale sprawdzi się w marketingu.
CEO Alpaca Studio na scenie głównej InternetBeta 2018
Jak bardzo małe rzeczy dają duże efekty oraz o tym, że znaki zapytania są ważniejsze od wykrzykników, czyli o czym CEO Alpaca Studio opowiadał podczas ostatniej InternetBeta.
5 korzyści, jakie daje omnichannel marketing
Omnichannel marketing w ostatnim czasie stał się kluczem do sukcesu w zakresie marketingu. Klienci doceniają szansę interakcji z marką na urządzeniach mobilnych. Zadaniem firmy jest stworzenie możliwie najbardziej spójnych, intuicyjnych i efektywnych platform do komunikacji, niezależnie od używanego sprzętu.
Blockchain – jak może odmienić oblicze omnichannel?
Blockchain to termin, który coraz częściej pojawia się w mediach na całym świecie. Trend zdecydowanie nie ulegnie zmianie w najbliższym czasie, a blockchain narobi jeszcze buzzu w wielu branżach – przede wszystkim jednak w świecie handlu i finansów. Dlaczego? Wszystko dzięki temu, co może on zaoferować dla rynków obsługiwanych w modelu omnichannel.
Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony akceptujesz naszą politykę prywatności. Dowiedz się więcej.AKCEPTUJĘ!
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.