Kompendium wiedzy o współczesnym marketingu oraz technologiach IT. Ciekawe newsy, inspirujące case studies, porady branżowych ekspertów, aktualne trendy na rynku, nowoczesne rozwiązania informatyczne i znacznie więcej!
Coraz wcześniej święta – kto na tym korzysta?
Niektóre sieci detaliczne oferują bożonarodzeniowe produkty jeszcze przed Halloween, co bywa różnie oceniane. Już zapomnieliśmy, że kiedyś przedświąteczny szał zakupowy zaczynał się tuż przed 6 grudnia. Powoli przyzwyczajamy się do tego, że pod koniec października dekoracje na Halloween sąsiadują na półkach z kalendarzami adwentowymi. Czy coraz dłuższy okres przedświąteczny w sklepach ma zalety? Co przynosi on konsumentom, a co przedsiębiorcom?
Najstraszniejsze reklamy świata, czyli horror nie tylko w Halloween
Halloween – wielkie święto dyni, straszydeł, kościotrupów i innych potworów. To dobra okazja, aby przypomnieć, że reklama lubi i potrafi dobrze postraszyć. Masz swoje ulubione reklamy – horrory? Zobacz nasze!
44 akapity o tym, jak fascynujący jest świat reklamy
Kto założył pierwszą agencję? Ile kosztuje najdroższa emisja? Kto jest liderem w kreacji reklam oburzających? Kiedy to wszystko się zaczęło? Czy wszystkie chwyty są dozwolone? Czy warto przekraczać granice? Zebraliśmy najciekawsze rzeczy o reklamie, ale lista może być długa. Zobacz co mamy i dorzuć swoje ulubione fakty, anegdoty, przypadki. A może znasz inne wersje przytoczonych historii?
Reklamy pełne są językowych przysmaków dla mózgu
Jako akt mowy reklama spełnia, niezależnie od tego, czy jest tekstem pisanym czy mówionym, wszystkie funkcje wyróżnione przez Romana Jakobsona. Informuje, wyraża emocje, nawiązuje kontakt, motywuje do działania i dostarcza wrażeń estetycznych. Środki językowe, takie jak eufemizmy, polisemia, metafory, neologizmy, melodia, rytm i rym, powtórzenia, a w końcu także błędy, odpowiednio użyte przyniosą oczekiwany efekt. Dlaczego działają? Na to pytanie odpowiadają badania neuromarketingowe, które dostarczają informacji o reakcji ludzkiego mózgu na różne zjawiska.
Silver marketing wychodzi z apteki
W końcu 2017 r. osoby w wieku 60 lat i więcej stanowiły ponad 24% ludności Polski, a około roku 2015 będzie ich 40%. To bardzo duża grupa, której charakterystyka zaczyna odbiegać o stereotypowego wizerunku babci czy dziadka. Marketing od dawna widzi w seniorach osobny target, a obecnie przekonuje się, że silver generation jest odbiorcą całego spectrum produktów i usług, nie tylko lekarstw, sprzętu rehabilitacyjnego i opieki medycznej, i że warto adresować działania do tej rosnącej grupy potencjalnych klientów.
Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony akceptujesz naszą politykę prywatności. Dowiedz się więcej.AKCEPTUJĘ!
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.