Blog, czyli Content Is The King
Kompendium wiedzy o współczesnym marketingu oraz technologiach IT. Ciekawe newsy, inspirujące case studies, porady branżowych ekspertów, aktualne trendy na rynku, nowoczesne rozwiązania informatyczne i znacznie więcej!
Czy reklama telewizyjna umiera?
Czy w obliczu wszechobecności i wpływu internetu zastanawiałeś się nad pozycją telewizji w aktualnym układzie sił współczesnych mediów? Czy telewizja umiera? Jak zmieniają się jej odbiorcy i czy reklama w TV w ogóle ma jeszcze sens? Najnowsze badania wskazują, że młodzi Polacy spędzają już ponad trzy godziny dziennie oglądając treści wideo w internecie. Na oglądanie telewizji przeznaczają średnio dwie godziny i sześć minut. To pierwszy raz w historii, kiedy treści audiowizualne w Internecie są bardziej popularne niż tradycyjna telewizja. Czy marki przestaną inwestować w telewizję i czy twórcy reklam powinni się tym faktem niepokoić?
5 głównych korzyści, jakie przynosi klientocentryczny model marketingu
W klientocentrycznym podejściu do działań marketingowych widać przede wszystkim ogromną zmianę w stosunku do tradycyjnego modelu sprzedaży oraz promocji. Jeszcze do niedawna to produkt lub usługa znajdowały się w centrum uwagi i to one inicjowały całą procedurę tworzenia oferty oraz sprzedaży. Opakowanie, cena, sposób promocji, a nawet ton komunikacji reklamowej były projektowane przed dokładnym ustaleniem końcowego profilu klienta. Dzisiaj, w dobie mediów interaktywnych, które dają nieprawdopodobne możliwości badania preferencji konsumenckich, taki model przechodzi do historii. Teraz indywidualne potrzeby konsumenta nadają ton komunikacji reklamowej.
Osiągaj sukces szybciej dzięki personalizacji
Internet jako medium reklamowe zdecydowanie zmienił sposób myślenia o promocji i wsparciu sprzedaży, wykreował też zupełnie nowe narzędzia marketingowe, a przede wszystkim dokonał rewolucji wśród konsumentów. Personalizacja jest jednym z najlepszych przykładów tej zmiany.
Co każdy marketer powinien wiedzieć o marketingu omnichannel?
Coraz więcej słyszy się o marketingu omnichannel i zaletach jego stosowania. Marki zdecydowanie częściej decydują się na prowadzenie kampanii w myśl jego zasad i wchodzą w interakcje z klientami za pomocą kilku kanałów równocześnie. Jak umiejętnie łączyć działania związane z mobilnością, poszerzaniem zasięgu oraz przenikaniem się świata online i offline dzięki marketingowi omnichannel?