Kompendium wiedzy o współczesnym marketingu oraz technologiach IT. Ciekawe newsy, inspirujące case studies, porady branżowych ekspertów, aktualne trendy na rynku, nowoczesne rozwiązania informatyczne i znacznie więcej!
Dlaczego Siri i Alexa są kobietami, czyli informatyka afektywna w praktyce
W oczekiwaniu na empatyczne, rozumiejące emocje roboty jest być może tyle samo nadziei, co obaw. Mogą one być dużą pomocą na przykład w obsłudze klienta lub w opiece na osobami starszymi i obłożnie chorymi. A co, jeśli maszyny wykorzystają nowe możliwości wbrew naszym oczekiwaniom?
Przyszłość marketingu to wszechkanałowość. Część 4. Predykcja
Wielokanałowa komunikacja, integracja narzędzi online z narzędziami offline oraz identyfikacja użytkowników na poziomie wielu urządzeń i punktów styku z Twoją marką – te kwestie masz już opanowane, pisałem o nich w poprzednich artykułach z tego cyklu. Dziś podpowiem Ci, jak zwiększyć efektywność wykorzystywania posiadanych danych w celu skutecznego prognozowania przyszłych potrzeb oraz zachowań klientów, czyli jak wyczytać z danych, w którą stronę powinna się rozwijać Twoja firma. Zapraszam.
Przyszłość marketingu to wszechkanałowość. Część 3. Identyfikacja
Zrozumienie doświadczeń użytkowników we wszystkich kanałach interakcji jest obecnie najważniejszym wyzwaniem marketerów. W poprzednich artykułach poznałeś dwa podstawowe atrybuty modelu omnichannel – wielokanałowość oraz integrację. Potrafisz już łączyć narzędzia online z narzędziami offline w ramach jednego ekosystemu marketingowego. Dzisiaj dowiesz się, jak identyfikować użytkowników na poziomie wielu urządzeń i punktów styku z Twoją marką.
Przyszłość marketingu to wszechkanałowość. Część 2. Integracja
Miło mi powitać Cię w kolejnej części cyklu poświęconego marketingowi omnichannel. Z poprzedniego artykułu dowiedziałeś się, czym jest wszechkanałowość i jak przekłada się ona na konkretne rezultaty biznesowe. Mam nadzieję, że przekonałem Cię również do tego, że warto proponować klientom spójną ścieżkę doświadczeń w relacji z Twoją marką, a zebrane w ten sposób dane wykorzystywać do personalizacji komunikatów reklamowych.
Przyszłość marketingu to wszechkanałowość. Część 1. Geneza
Zapraszam Cię na cykl artykułów poświęconych podejściu omnichannel. Opowiem Ci w nim, jak osiągnąć przewagę konkurencyjną dzięki holistycznej strategii oraz zintegrowanym działaniom wykorzystującym potencjał wielu narzędzi jednocześnie. Dowiesz się, jak skutecznie łączyć online z offline w ramach nadrzędnego ekosystemu marketingowego. Poznasz metody identyfikacji użytkowników oraz odkryjesz, jak wiele informacji o kliencie umyka uwadze marketerów.
Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony akceptujesz naszą politykę prywatności. Dowiedz się więcej.AKCEPTUJĘ!
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.