Kompendium wiedzy o współczesnym marketingu oraz technologiach IT. Ciekawe newsy, inspirujące case studies, porady branżowych ekspertów, aktualne trendy na rynku, nowoczesne rozwiązania informatyczne i znacznie więcej!
Konferencja naukowa Uniwersytetu Śląskiego „Wyróżnij się lub zgiń”
W związku z międzynarodowym projektem – Grzegorz Nowak, nasz CEO, nie mógł skorzystać z zaproszenia Uniwersytetu Śląskiego i wystąpić podczas konferencji naukowej „Wyróżniaj się lub zgiń. Jak osiągnąć wizerunkowy sukces”. W nowoczesnym budynku CINiBA w połowie kwietnia naszą firmę reprezentowała współpracująca z nami od 3 lat Aga Starzyńska, która opowiedziała o tym, jak bardzo nie można sprzedać siebie. Podobno widowni się podobało 🙂
4 trendy omnichannel marketingu w 2018 roku
11 milionów Polaków stanowi pokolenie Y – tzw. Millenialsów. Nazywamy tak osoby urodzone w latach 1980–2000. To pokolenie komputerów, Facebooka i Instagrama. Millenialsi cenią sobie wygodę i możliwość załatwienia wszystkiego w jednym miejscu, bez wychodzenia z domu i w możliwie najkrótszym czasie. To dlatego najwięcej zwolenników omnichannel marketingu stanowią Millenialsi.
Alpaca Studio planuje zainwestować w rozwój zespołu nawet 2 mln zł
Biorąc pod uwagę dynamiczny rozwój, agencja poszukuje nowych pracowników na stanowiska takie jak: brand designer, UX/UI designer, video/motion designer, web/mobile developer, social media manager oraz project manager z doświadczeniem w realizacji zintegrowanych, wielokanałowych kampanii marketingowych.
Alpaca Studio na konferencji M@il My Day 2018
Jesteśmy z Wami na jednej z najlepszych polskich konferencji marketingowych Mail My Day 2018. Opowiemy na czym polega model omnichannel i customer experience oraz jak zintegrować narzędzia komunikacji e-mail z całym ekosystemem marketingowym przedsiębiorstwa. Serdecznie zapraszamy!
Omnichannelowe podsumowanie roku 2017
Kolejny rok rozwoju branży e-commerce za nami. W naszych rękach dalsze, innowacyjne rozwiązania zapewniające klientom ciekawe, wieloelementowe doświadczenie zakupowe oraz większy komfort i możliwości jego personalizacji. Klientocentryzm, Internet of Things, Click & Collect – co jeszcze rok 2017 zaproponował nam w dziedzinie omnichannel marketingu?
Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony akceptujesz naszą politykę prywatności. Dowiedz się więcej.AKCEPTUJĘ!
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.