Renoverend 2

Renoverend

Kompletny relaunch marki Renoverend na rynku: od rebrandingu, przez opracowanie systemu identyfikacji wizualnej, zaprojektowanie, wdrożenie i utrzymanie nowej strony internetowej, po przygotowanie i wydruk materiałów reklamowych oraz realizację omnichannelowej kampanii pozyskiwania wysokojakościowych leadów kontaktowych.

Kompletny relaunch marki Renoverend na rynku

Rebranding

Pierwszym krokiem relaunchu marki Renoverend w nowej odsłonie był kompleksowy lifting graficzny identyfikacji wizualnej.

Lifting graficzny logo Renoverend - porównanie wersji

Lifting graficzny logo Renoverend – porównanie wersji. Podstawowym założeniem rebrandingu marki Renoverend było unowocześnienie komunikacji wizualnej przy jednoczesnym zachowaniu identyfikacji z dotychczasowym znakiem. Zmiana układu na horyzontalny sprawiła, że logo stało się bardziej uniwersalne i elastyczne w zastosowaniu nawet na niewielkich lub nietypowych materiałach identyfikacyjnych.

Projekt sygnetu dla marki Renoverend

Sygnet Renoverend – podstawowy element identyfikujący markę. Może funkcjonować jako niezależny znak graficzny.

Projekt logo Renoverend - wersja podstawowa

Logo Renoverend – wersja podstawowa. Konstrukcja logo opiera się na połączeniu sygnetu z logotypem. Dzięki synergii tych elementów graficznych znak jest czytelny, informatywny i jednocześnie unikatowy.

Projekt i produkcja wizytówek dla marki Renoverend

Materiały identyfikacyjne – projekt i produkcja. W ramach rebrandingu marki Renoverend wykonaliśmy projekty graficzne oraz wyprodukowaliśmy podstawowe elementy tożsamości wizualnej: wizytówki, papier firmowy, notesy itp.

Brandbook. Aby zachować prawidłową i spójną komunikację wizualną marki przygotowaliśmy zestaw wytycznych dotyczących stosowania logo w różnych konfiguracjach i formach.

Materiały BTL

Zaprojektowaliśmy i wydrukowaliśmy folder reklamowy, którego celem była prezentacja oferty Renoverend.

Strona internetowa

Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy nowoczesną stronę internetową. Jako system CMS wykorzystaliśmy popularną i łatwą w zarządzaniu platformę WordPress.

Porównanie dotychczasowej wersji strony internetowej i całkowicie nowej odsłony

Strona internetowa – porównanie wersji. Tworząc nową stronę internetową postawiliśmy na ewolucyjny rozwój na każdej płaszczyźnie – technologicznej, wizualnej i funkcjonalnej, zachowując tym samym część dotychczasowych koncepcji, które sprawdziły się na przestrzeni ostatnich lat.

Strona internetowa Renoverend w wersji na urządzenia desktopowe

Strona internetowa – wersja desktopowa. Kluczowym celem nowej strony internetowej jest pozyskiwanie wysokojakościowych leadów, stąd na pierwszym ekranie wyeksponowaliśmy najważniejsze przewagi konkurencyjne i korzyści dla klientów oraz zaimplementowaliśmy prosty i szybki do wypełnienie formularz kontaktowy.

Strona internetowa Renoverend w wersji na urządzenia mobilne - smartfon, tablet

Strona internetowa – wersja mobilna. Naszym priorytetem było zapewnienie najlepszych doświadczeń użytkowników również na urządzeniach mobilnych typu smartfon i tablet.

Sekcja o nas na stronie internetowej Renoverend

Zawsze widoczny nagłówek strony pozwała na łatwą nawigację po stronie z dowolnego miejsca, w jakim znajduje się użytkownik.

Sekcja oferta na stronie internetowej Renoverend

Wykorzystanie interaktywnych animacji z dużymi elementami graficznymi przyciąga uwagę i pozwala łatwiej zapoznać się z treścią, która interesuje konkretnego użytkownika strony.

Sekcja liczby na stronie internetowej Renoverend

Konkretne dane liczbowe podane w atrakcyjnej, dynamicznej formie uwiarygadniają markę Renoverend w oczach potencjalnych klientów.

Sekcja realizacje na stronie internetowej Renoverend

Interaktywna galeria realizacji prezentująca zdjęcia przed i po remoncie.

Sekcja krok po kroku na stronie internetowej Renoverend

Blok prezentujący 4 proste kroki, które dzielą potencjalnego klienta od podjęcia współpracy z zespołem Renoverend.

Bloki CTA - call to action na stronie internetowej Renoverend

Sekcje CTA (call-to-action) pozwalają na bezpośrednią nawigację do formularza generowania leadów kontaktowych.

Kampania Google ADS

Zaprojektowaliśmy i skonfigurowaliśmy zintegrowaną kampanię reklamową w sieci Google Ads, zoptymalizowaną pod kątem konwersji (generowanie leadów sprzedażowych).

Wyszukiwarka mobilna. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas mattis nunc ut condimentum bibendum. Donec sed convallis neque, quis ultrices mauris.

Wyszukiwarka desktopowa. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas mattis nunc ut condimentum bibendum. Donec sed convallis neque, quis ultrices mauris.

Kampania display. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas mattis nunc ut condimentum bibendum. Donec sed convallis neque, quis ultrices mauris.

Kampania display. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas mattis nunc ut condimentum bibendum. Donec sed convallis neque, quis ultrices mauris.

Social Media

 Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas mattis nunc ut condimentum bibendum. Donec sed convallis neque, quis ultrices mauris.

Profil Facebook. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas mattis nunc ut condimentum bibendum. Donec sed convallis neque, quis ultrices mauris.

Profil instagram. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas mattis nunc ut condimentum bibendum. Donec sed convallis neque, quis ultrices mauris.

Kampanie Facebook Mobile. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas mattis nunc ut condimentum bibendum. Donec sed convallis neque, quis ultrices mauris.

Kampanie Facebook Desktop. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas mattis nunc ut condimentum bibendum. Donec sed convallis neque, quis ultrices mauris.

Kampanie Instagram. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas mattis nunc ut condimentum bibendum. Donec sed convallis neque, quis ultrices mauris.

Gadżety

 Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas mattis nunc ut condimentum bibendum. Donec sed convallis neque, quis ultrices mauris.

Tshirt. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas mattis nunc ut condimentum bibendum. Donec sed convallis neque, quis ultrices mauris.

Mówią o nas

Firma godna polecenia. Wykonano dla mnie rebranding strony internetowej oraz logo firmowe. Jestem bardzo zadowolony z efektów współpracy, jak i całego jej przebiegu. Stały kontakt, zaangażowanie, oryginalne i wyszukane pomysły, trafne i pomocne propozycje dodatkowych rozwiązań. Szczerze polecam !

Robert Siutkowski

CEO, Renoverend.nl

Szczegóły współpracy

O kliencie


Renoverend to firma budowlano – remontowa z Holandii, pozycjonująca się w klasie premium. Wykonuje praca budowlane, wykończeniowe i instalacyjne w rejonach Randstad i Utrecht. Na rynku holenderskim działa od 15 lat, realizuje średnie i duże projekty i cieszy się wieloma pozytywnymi opiniami.

Wyzwanie


Klient potrzebował odnowienia marki i wejścia na rynek z kampanią marketingową pod nowym logo, dopasowanym do współczesnych trendów. Zależało mu na tym, aby zaktualizowany wizerunek był jednoznacznie identyfikowalny z poprzednim. Głównym zadaniem, jakie Renoverend postawił przed nową stroną internetową było przystosowanie jej do generowania wysokojakościowych leadów.

Rezultat


Zaproponowaliśmy nowy wizerunek marki, zachowaliśmy pewne elementy identyfikacyjne w logo, kolorystyce czy typografii, ale dokonaliśmy ewolucji i liftingu graficznego tych elementów. Przygotowaliśmy i wydrukowaliśmy materiały graficzne. Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy nową stronę internetową, która w czytelny sposób prezentuje ofertę, a przede wszystkim wyposażona jest w sprawnie działający formularz kontaktowy, jakiego brakowało na poprzedniej, a który jest kluczowym elementem nowej witryny. Obecnie realizujemy dla Renoverend omnichannelową kampanię lead generation, która obejmuje sieci reklamowe Google, Facebooka i Instagrama. Kampania jest zoptymalizowana pod kątem pozyskania kontaktów do potencjalnych klientów.

Narzędzia i produkty


Identyfikacja wizualna marki, folder, strona internetowa, kampania marketingowa w sieci Google i w mediach społecznościowych.

Zobacz realizację online

Potrzebujesz marketingowego dopalacza?

Wypełnij brief