Kasmo

Kasmo

Realizacja kampanii prasowej dla firmy Kasmo – fabryki domów prefabrykowanych i wiązarów dachowych obecnej na rynku od 35 lat, która jako jedna z pierwszych firm w Polsce wdrożyła technologię produkcji wiązarów z zastosowaniem płytek kolczastych.

Projekt graficzny reklamy prasowej dla firmy Kasmo

Reklama prasowa. Skupiliśmy się na przedstawieniu zalet produktów Kasmo i korzyści, jakie wynikają z zastosowania wybranych przez tę firmę technologii. Reklama skierowana jest głównie do inwestorów indywidualnych, więc nie ma charakteru technicznego. Zaproponowaliśmy klarowny layout, w którym prezentujemy dwa filary oferty firmy: domy prefabrykowane i wiązary dachowe.

Szczegóły współpracy

O kliencie


Kasmo to marka sektora budowlanego obecna na polskim rynku od 1995 r., która z powodzeniem wdraża najnowsze technologie w produkcji domów prefabrykowanych i wiązarów dachowych. Wysoką jakość swoich produktów osiąga dzięki zastosowaniu innowacyjnych płytek kolczastych i procesowi produkcyjnemu sterowanemu cyfrowo.

Wyzwanie


Klient potrzebował kampanii reklamowej, której celem była promocja marki Kasmo jako solidnego i sprawdzonego dostawcy zarówno domów prefabrykowanych, jak i wiązarów dachowych. Istotnym elementem reklamy było umożliwienie odbiorcy szybkiego kontaktu lub odnalezienia firmy w sieci.

Rezultat


Wykonaliśmy projekt reklamy prasowej i przygotowaliśmy ją do druku zgodnie z wymaganiami redakcji, napisaliśmy treści, wykonaliśmy korektę. Skupiliśmy się na języku korzyści i wyeksponowaniu zalet zarówno technologii domów prefabrykowanych, jak i wiązarów dachowych. Aby umożliwić czytelnikowi natychmiastowe odnalezienie strony internetowej klienta, umieściliśmy w reklamie QR kod, który dodatkowo ułatwia sprawdzenie skuteczności kampanii.

Narzędzia i produkty


Reklama prasowa.

Potrzebujesz marketingowego dopalacza?

Wypełnij brief