JC Psychoterapia
Launch nowej marki osobistej na lokalnym rynku psychoterapeutów we Wrocławiu.
Branding
Opracowanie kompleksowej identyfikacji wizualnej obejmującej projekt logo wraz z podstawową księgą znaku oraz imienne wizytówki.
Projekt monogramu JC – wersja w kontrze. Literami monogramu są inicjały właściciela marki – Joanny Cimke. Monogram JC może występować jako niezależny symbol identyfikujący markę osobistą lub jako integralny element logo.
Projekt monogramu JC – wersja podstawowa. Intencją projektanta było uzyskanie efektu minimalizmu, profesjonalizmu i elegancji budzącego zaufanie wśród potencjalnych klientów.
Projekt logo JC Psychoterapia – wersja w kontrze. Stonowana kolorystyka użyta w identyfikacji wizualnej doskonale odzwierciedla charakter marki oraz towarzyszące jej emocje: spokój, bezpieczeństwo i zaufanie.
Projekt logo JC Psychoterapia – wersja podstawowa. Zastosowana typografia nadaje lekkości oraz zapewnia czytelność logo nawet w niewielkich rozmiarach.
Projekt, skład i produkcja imiennych wizytówek. Na wizytówce znalazły się podstawowe dane personalne i teleadresowe oraz charakterystyczny monogram identyfikujący markę osobistą.
Wizytówka firmowa – wizualizacja / mockup. Druk w technologii offsetowej na matowym papierze kredowym o gramaturze 350 g/m2 zagwarantował wysoką jakość produktu przy optymalnych kosztach produkcji. Dwustronne uszlachetnienie folią typu Soft Touch skutecznie zabezpieczyło wizytówkę przed ścieraniem i wilgocią oraz pozwoliło uzyskać unikatowy efekt aksamitnego dotyku.
Strona internetowa
Zaprojektowanie i wdrożenie nowoczesnej strony internetowej w oparciu o technologię WordPress, responsywny układ elementów (RWD) oraz strukturę SEO friendly.
Strona internetowa – wersja desktopowa. Projektując interfejs użytkownika w wersji desktopowej wykorzystaliśmy pełną szerokość ekranu oraz strukturę typu one page, w której wszystkie kluczowe treści (oprócz bloga) znajdują się na jednej stronie. To ukłon w kierunku intuicyjności i prostoty obsługi. Aby usprawnić nawigację, stronę główną podzieliliśmy na tematyczne sekcje dostępne z poziomu menu.
Strona internetowa – wersja mobilna. Jednym z naszych priorytetów było dopasowanie interfejsu graficznego do urządzeń mobilnych typu smarfton i tablet. Oprócz responsywnego i skalowalnego układu elementów wprowadziliśmy alternatywne menu pełnoekranowe, które ułatwia nawigację na mniejszych ekranach. Rozwijane bloki tekstowe pozwoliły na hierarchizację treści.
Strona internetowa – cennik. Publikacja zakresu usług oraz cen na stronie internetowej gwarantuje pełną transparentność oferty dla pacjentów.
Strona internetowa – formularz kontaktowy. Ważnym aspektem strony internetowej jest również zapewnienie łatwego oraz intuicyjnego kontaktu z użytkownikami w formie zgodnej z wytycznymi RODO. Zdjęcie specjalisty obok formularza kontaktowego dodatkowo buduje zaufanie i uwiarygodnia newralgiczną w tej branży komunikację.
Kampanie Google Ads
Pozyskiwanie wysokojakościowego ruchu z kampanii Google Ads. Testy A/B i MVT. Monitoring i optymalizacja współczynnika CPC oraz konwersji.
Kampania pozyskiwania ruchu – Google Ads. Realizowany lokalnie marketing wyszukiwarek pozwolił przyciągnąć potencjalnych klientów zainteresowanych ofertą. Zastosowane rozszerzenia reklam (połączeń, lokalizacji) skróciły ścieżkę użytkownika. Stały monitoring konwersji umożliwił kierowanie reklam do odbiorców o najwyższym prawdopodobieństwie skorzystania z oferty.