Polski System Korzyści

Polski System Korzyści

Opracowanie kompleksowej identyfikacji wizualnej dla platformy wspierającej pracę sklepów detalicznych w obszarze programów lojalnościowych.

Logo

Zaprojektowanie logo Polskiego Systemu Korzyści, na które składają się sygnet i logotyp.

Projekt graficzny sygnetu dla marki Polski System Korzyści

Sygnet PSK może funkcjonować jako niezależny identyfikator marki.

Projekt graficzny logo PSK w wersji podstawowej

Logo w wersji podstawowej charakteryzuje się nowoczesną, minimalistyczną formą graficzną, która doskonale buduje spójny wizerunek marki i jej trwałą rozpoznawalność.

Pozostałe koncepcje logo PSK

Pozostałe propozycje logo zaprojektowane w trakcie prac koncepcyjnych.

Wizytówki

Przygotowanie wzorów wizytówek imiennych i firmowych.

Projekt wizytówek PSK

Dwustronna wizytówka zapewnia personalną identyfikację i pozwala budować świadomość nowej na rynku marki.

Brandbook

Opracowanie księgi znaku definiującej szerokie spektrum zastosowania logo.

Księga znaku PSK - okładka

Aby zachować prawidłową i spójną komunikację wizualną marki przygotowaliśmy zestaw wytycznych dotyczących stosowania logo w różnych konfiguracjach i formach.

Księga znaku PSD - konstrukcja logo

Podstawowymi elementami brandbook’a są konstrukcja logo, pole ochronne oraz minimalny rozmiar gwarantujący czytelność znaku w poszczególnych wariantach.

Księga znaku PSK - kolorystyka

Istotnym elementem jest definicja palety kolorystycznej dostosowanej do formatu i metody reprodukcji.

Księga znaku - tło

Przykłady prawidłowego i nieprawidłowego zastosowania logo pozwalają uniknąć typowych błędów graficznych.

Księga znaku PSK - typografia

Opis typografii określa zasady stosowania fontów wybranego kroju pisma we wszelkich materiałach marki.

Szczegóły współpracy

O kliencie


Polski System Korzyści to nowa platforma oferująca programy lojalnościowe dla sklepów detalicznych. Marka jest częścią grupy kapitałowej Comp S.A. – jednego z największych w Polsce integratorów rozwiązań informatycznych z zakresu narzędzi dla rynków handlu i usług

Wyzwanie


Klient powierzył nam kompleksowe zaprojektowanie identyfikacji dla nowej marki w swoim portfolio. Istotnym elementem projektu było opracowanie szczegółowych wytycznych dotyczących stosowania elementów komunikacji wizualnej w spójny i prawidłowy sposób.

Rezultat


Przygotowaliśmy pięć niezależnych koncepcji wizualnych, które spotkały się z aprobatą Klienta. Po kilku dodatkowych konsultacjach wybór padł na prezentowaną wersję, na podstawie której przygotowaliśmy księgę znaku oraz materiały identyfikacyjne. Nowa marka doskonale wpasowuje się w architekturę subbrandów grupy kapitałowej Comp S.A.

Narzędzia i produkty


Logo, księga znaku, wizytówka.

Potrzebujesz marketingowego dopalacza?

Wypełnij brief