Bee House Technology

Bee House Technology

Kompleksowa realizacja kampanii reklamowej BTL (below-the-line) dla marki Bee House Technology oferującej innowacyjną na rynku technologię budowy domów.

Folder reklamowy

W ramach realizacji kampanii reklamowej BTL przygotowaliśmy folder skierowany do potencjalnych inwestorów, którzy zakupili gotowy projekt domu.

Projekt graficzny i produkcja folderu reklamowego dla firmy budowlanej Bee House Technology

Folder reklamowy – okładka. Kluczowym elementem przyciągającym uwagę odbiorców jest efektowna wizualizacja oraz hasło marketingowe podkreślające podstawowe przewagi technologii – ekologię oraz czas budowy.

Projekt graficzny i produkcja folderu reklamowego dla firmy budowlanej Bee House Technology

Folder reklamowy – strony zewnętrzne. Zależało nam na najlepszej jakości produkcji, dlatego postawiliśmy na wysokogatunkowy papier o gramaturze 250 g/m2 oraz wykończenie satynową folią soft touch i wybiórczym lakierem UV.

Projekt graficzny i produkcja folderu reklamowego dla firmy budowlanej Bee House Technology

Folder reklamowy – środkowe strony. W komunikacji marketingowej skupiliśmy się na wyeksponowaniu konkretnych korzyści, wynikających zarówno z technologii Bee House, jak również z oferty usługowej. Podkreśliliśmy współpracę firmy z międzynarodową marką architektoniczną Z500 i to, że Bee House jest autoryzowanym partnerem tej marki.

Projekt graficzny i produkcja folderu reklamowego dla firmy budowlanej Bee House Technology

Folder reklamowy – okładka tylna. Do naszej pracy należało również rozplanowanie dystrybucji materiałów promocyjnych do potencjalnych klientów, zarządzenie całą kampanią i monitorowanie realizacji. Wykorzystaliśmy w tym celu m.in. kanały sprzedaży biur architektonicznych.

Szczegóły współpracy

O kliencie


Bee House Technology to innowacyjna marka specjalizująca się w produkcji ekologicznych i oszczędnych domów. Oferuje domy modułowe, szkieletowe i pasywne, projektowane i budowane z prefabrykatów o wysokich parametrach cieplnych, wykonanych z materiałów naturalnych, zdrowych dla użytkowników.

Wyzwanie


Założeniem było przeprowadzenie działań promocyjnych, których celem było zwiększenie sprzedaży. Oczekiwano przedstawienia koncepcji kampanii marketingowej, łącznie z przykładowymi narzędziami i kanałami dotarcia do potencjalnych klientów.

Rezultat


Przygotowaliśmy koncepcję materiałów BTL i ich dystrybucji. Zredagowaliśmy teksty, całość zaprojektowaliśmy graficznie, wykonaliśmy skład i zleciliśmy druk materiałów. Nakład został wysłany za pośrednictwem biur projektowych do adresatów o najwyższym potencjale zakupowym.

Narzędzia i produkty


Materiały marketingu bezpośredniego (BTL).

Potrzebujesz marketingowego dopalacza?

Wypełnij brief