Bee House Technology
Kompleksowa realizacja kampanii reklamowej BTL (below-the-line) dla marki Bee House Technology oferującej innowacyjną na rynku technologię budowy domów.
![](https://alpacastudio.pl/wp-content/uploads/2020/08/bee-house-technology-int.jpg)
Folder reklamowy
W ramach realizacji kampanii reklamowej BTL przygotowaliśmy folder skierowany do potencjalnych inwestorów, którzy zakupili gotowy projekt domu.
![Projekt graficzny i produkcja folderu reklamowego dla firmy budowlanej Bee House Technology](https://alpacastudio.pl/wp-content/uploads/2020/08/folder-reklamowy-bee-house-technology-1-1.jpg)
Folder reklamowy – okładka. Kluczowym elementem przyciągającym uwagę odbiorców jest efektowna wizualizacja oraz hasło marketingowe podkreślające podstawowe przewagi technologii – ekologię oraz czas budowy.
![Projekt graficzny i produkcja folderu reklamowego dla firmy budowlanej Bee House Technology](https://alpacastudio.pl/wp-content/uploads/2020/08/folder-reklamowy-bee-house-technology-2.jpg)
Folder reklamowy – strony zewnętrzne. Zależało nam na najlepszej jakości produkcji, dlatego postawiliśmy na wysokogatunkowy papier o gramaturze 250 g/m2 oraz wykończenie satynową folią soft touch i wybiórczym lakierem UV.
![Projekt graficzny i produkcja folderu reklamowego dla firmy budowlanej Bee House Technology](https://alpacastudio.pl/wp-content/uploads/2020/08/folder-reklamowy-bee-house-technology-3-1.jpg)
Folder reklamowy – środkowe strony. W komunikacji marketingowej skupiliśmy się na wyeksponowaniu konkretnych korzyści, wynikających zarówno z technologii Bee House, jak również z oferty usługowej. Podkreśliliśmy współpracę firmy z międzynarodową marką architektoniczną Z500 i to, że Bee House jest autoryzowanym partnerem tej marki.
![Projekt graficzny i produkcja folderu reklamowego dla firmy budowlanej Bee House Technology](https://alpacastudio.pl/wp-content/uploads/2020/08/folder-reklamowy-bee-house-technology-4-1.jpg)
Folder reklamowy – okładka tylna. Do naszej pracy należało również rozplanowanie dystrybucji materiałów promocyjnych do potencjalnych klientów, zarządzenie całą kampanią i monitorowanie realizacji. Wykorzystaliśmy w tym celu m.in. kanały sprzedaży biur architektonicznych.