Renoverend
Kompletny relaunch marki Renoverend na rynku: od rebrandingu, przez opracowanie systemu identyfikacji wizualnej, zaprojektowanie, wdrożenie i utrzymanie nowej strony internetowej, po przygotowanie i wydruk materiałów reklamowych oraz realizację omnichannelowej kampanii pozyskiwania wysokojakościowych leadów kontaktowych.
Rebranding
Pierwszym krokiem relaunchu marki Renoverend w nowej odsłonie był kompleksowy lifting graficzny identyfikacji wizualnej.
Lifting graficzny logo Renoverend – porównanie wersji. Podstawowym założeniem rebrandingu marki Renoverend było unowocześnienie komunikacji wizualnej przy jednoczesnym zachowaniu identyfikacji z dotychczasowym znakiem. Zmiana układu na horyzontalny sprawiła, że logo stało się bardziej uniwersalne i elastyczne w zastosowaniu nawet na niewielkich lub nietypowych materiałach identyfikacyjnych.
Sygnet Renoverend – podstawowy element identyfikujący markę. Może funkcjonować jako niezależny znak graficzny.
Logo Renoverend – wersja podstawowa. Konstrukcja logo opiera się na połączeniu sygnetu z logotypem. Dzięki synergii tych elementów graficznych znak jest czytelny, informatywny i jednocześnie unikatowy.
Materiały identyfikacyjne – projekt i produkcja. W ramach rebrandingu marki Renoverend wykonaliśmy projekty graficzne oraz wyprodukowaliśmy podstawowe elementy tożsamości wizualnej: wizytówki, papier firmowy, notesy itp.
Strona internetowa
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy nowoczesną stronę internetową. Jako system CMS wykorzystaliśmy popularną i łatwą w zarządzaniu platformę WordPress.
Strona internetowa – porównanie wersji. Tworząc nową stronę internetową postawiliśmy na ewolucyjny rozwój na każdej płaszczyźnie – technologicznej, wizualnej i funkcjonalnej, zachowując tym samym część dotychczasowych koncepcji, które sprawdziły się na przestrzeni ostatnich lat.
Strona internetowa – wersja desktopowa. Kluczowym celem nowej strony internetowej jest pozyskiwanie wysokojakościowych leadów, stąd na pierwszym ekranie wyeksponowaliśmy najważniejsze przewagi konkurencyjne i korzyści dla klientów oraz zaimplementowaliśmy prosty i szybki do wypełnienie formularz kontaktowy.
Strona internetowa – wersja mobilna. Naszym priorytetem było zapewnienie najlepszych doświadczeń użytkowników również na urządzeniach mobilnych typu smartfon i tablet.
Zawsze widoczny nagłówek strony pozwała na łatwą nawigację po stronie z dowolnego miejsca, w jakim znajduje się użytkownik.
Wykorzystanie interaktywnych animacji z dużymi elementami graficznymi przyciąga uwagę i pozwala łatwiej zapoznać się z treścią, która interesuje konkretnego użytkownika strony.
Konkretne dane liczbowe podane w atrakcyjnej, dynamicznej formie uwiarygadniają markę Renoverend w oczach potencjalnych klientów.
Interaktywna galeria realizacji prezentująca zdjęcia przed i po remoncie.
Blok prezentujący 4 proste kroki, które dzielą potencjalnego klienta od podjęcia współpracy z zespołem Renoverend.
Sekcje CTA (call-to-action) pozwalają na bezpośrednią nawigację do formularza generowania leadów kontaktowych.