Materiały marketingu bezpośredniego
W dobie dynamicznego rozwoju internetu marketing bezpośredni i BTL, jakie znamy z drugiej połowy XX wieku, znacznie wzbogaciły i urozmaiciły swoje narzędzia. Materiały takie jak ulotki, foldery, broszury, teczki i katalogi wciąż pełnią ważną rolę w szeroko rozumianych kampaniach promocyjnych i często stanowią ich komplementarny element. W branżach takich jak meble, motoryzacja, kosmetyki, medycyna i produkty ekskluzywne są one niezastąpione.
Przykładowe materiały marketingu bezpośredniego – folder reklamowy dla marki Lenst. Zobacz case study.
Nasza oferta
Dlaczego materiały marketingu bezpośredniego
Materiały drukowane mają się dobrze, a pogłoski o ich zmierzchu były przesadzone
Z jednej strony w świecie opanowanym przez media cyfrowe łatwo zapomnieć o skuteczności takich nośników treści jak ulotki, broszury, foldery, teczki, katalogi czy kupony. Z drugiej strony nie wyobrażamy sobie opuszczenia targów lub ekskluzywnego salonu samochodowego bez kompletu barwnych druków ze zdjęciami wysokiej jakości i wzorów dokumentów sprzedażowych lub kredytowych spakowanych w eleganckiej teczce firmowej. Ciągle jeszcze lubimy dotyk aksamitnie gładkiego, dobrego papieru i ufamy w to, co napisane czarno na białym. Dlatego drukowane materiały marketingu bezpośredniego mają i będą miały rację bytu na współczesnym rynku.
Jeśli mają one być efektywnym elementem kampanii promocyjnej, należy zadbać o integrację druków z narzędziami cyfrowymi. W tym celu wykorzystujemy kody QR i technologię NFC. Utworzenie elektronicznych odpowiedników ulotek czy folderów, wzbogaconych o elementy interaktywne, ułatwia klientowi dzielenie się nimi z osobami, które mogą być zainteresowane treścią materiałów lub ofertą. Broszury w plikach PDF lub w wersji page flip dobrze funkcjonują jako osadzone na stronie, można także użyć ich jako załączników do mailingów.
Ponieważ zaprojektowaliśmy i wyprodukowaliśmy ponad setkę publikacji drukowanych, mamy duże doświadczenie w całym procesie przygotowania, a także dystrybucji. Nasi dostawcy to sprawdzone drukarnie, wyposażone w najnowsze technologie. Wszyscy spełniają wysokie standardy.
Podczas pracy nad materiałami zwracamy uwagę na spójność przekazu, kolorystykę, poprawność językową i styl. Zarówno sama kreacja, jak i kolejne etapy procesu wytwarzania materiału są podporządkowane celowi sformułowanemu przez klienta.