5 styczeń 2018
Alpaca Studio na konferencji M@il My Day 2018
Konferencje branżowe na stałe wrosły już w polskie, marketingowe poletko. To świetna okazja do bycia na bieżąco z tym, co w nowych technologiach piszczy, poszerzania swojej wiedzy czy wymieniania się doświadczeniem wyniesionym z własnej pracy. Ale również przyjazna przestrzeń, w której na żywo można spotkać tych, których na co dzień śledzi się w internecie.
Omnichannel i customer experience w agendzie
Tegoroczny M@il My Day, który w Warszawie odbywa się już po raz szósty, będzie wiosennym pretekstem do tego, by posłuchać najlepszych prelegentów z całej Polski i nie tylko. Ale to nie wszystko – w tym roku na scenie zadebiutuje również Alpaca Studio.
– To jedna z najlepszych konferencji marketingowych w Polsce. Z nieukrywaną przyjemnością zdecydowaliśmy się na niej wystąpić – mówi Grzegorz Nowak, CEO Alpaca Studio. – Tematy omnichannel i customer experience, którymi zajmujemy się na co dzień, ściśle się ze sobą łączą. Pogłębiona relacja na poziomie konsumenta i marki to trend, który stale będzie przybierał na sile. Warto zwrócić na niego uwagę już teraz. Podczas M@il My Day opowiem między innymi o tym, że o sukcesie w biznesie nie świadczą jedynie świetne narzędzia, ale przede wszystkim umiejętność ich integracji w ramach kompleksowego ekosystemu marketingowego.
Holistyczne podejście do marketingu to jeden z kluczowych aspektów, na których skupia się Alpaca Studio – dynamicznie rozwijająca się agencja omnichannel marketingu.
– Chcemy dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem, by realnie wpływać na budowanie wysokiej jakości działań marketingowych w Polsce. Wszechkanałowa komunikacja, ścieżki i doświadczenia konsumentów, krzyżowa identyfikacja użytkowników czy wykorzystanie dark data to największe wyzwania współczesnego marketingu oraz jednocześnie największy niewykorzystany potencjał, który każdego dnia pomagamy wydobywać – dodaje Grzegorz Nowak.