Lenst
Kompleksowe wsparcie marketingowe dla nowej marki w branży architektury krajobrazu.
Strona internetowa
Projekt i realizacja nowoczesnej strony internetowej typu one page, wykonane w oparciu o system WordPress. Zastosowaliśmy responsywny układ elementów RWD, moduły optymalizacji pod SEO oraz interaktywne elementy graficzne angażujące uwagę i aktywność użytkowników.
Strona internetowa – wersja desktopowa. Na ekranie głównym zaproponowaliśmy hasło, które doskonale oddaje meritum marki Lenst. Podstawowe sekcje strony internetowej to informacje: O firmie, Oferta, Zespół oraz Kontakt.
Strona internetowa – wersja mobilna. Dzięki skalowalności i responsywności wszystkich elementów, witryna jest w pełni dopasowana do urządzeń mobilnych (smartfon, tablet). Zablokowany nagłówek wraz z wysuwanym bocznym menu pozwala na łatwą i szybką nawigację do dowolnej sekcji strony internetowej.
Czytelna prezentacja oferty z użyciem ikonografii pozwala na łatwą identyfikację profilu biznesowego firmy.
Sylwetki członków zespołu uwiarygodniają markę Lenst i budują jej ekspercki wizerunek w branży.
W sekcji Kontakt użytkownik znajdzie formularz email oraz podstawowe dane teleadresowe firmy. Sprawdzi również lokalizację siedziby dzięki integracji Google Maps.
BTL
Koncepcja, projekt graficzny, redakcja tekstów i produkcja folderu reklamowego.
Elegancki folder reklamowy stanowi element marketingu bezpośredniego realizowanego dla firmy Lenst. Dzięki kompleksowej realizacji zapewniliśmy klientowi spójność wszystkich materiałów – zarówno pod kątem merytoryki, jak również komunikacji wizualnej.
W folderze umieściliśmy najważniejsze informacje o firmie, ofercie, kluczowych osobach w zespole oraz dane kontaktowe.
Postawiliśmy na format A4 w orientacji horyzontalnej. Aby zachować najwyższą jakość materiałów zaproponowaliśmy wydruk na kredzie matowej o gramaturze 250 g/m2 oraz wykończenie folią satynową soft touch.