27 luty 2018
Alpaca Studio planuje zainwestować w rozwój zespołu nawet 2 mln zł
Alpaca Studio – w pełni omnichannelowa agencja marketingowa oferuje nieszablonowe rozwiązania z zakresu działań marketingowych. Tworzy zintegrowane, wielokanałowe kampanie, będące doskonałą alternatywą dla tradycyjnych działań. Prężny rozwój pozwala na realizację ambitnych planów rozwojowych na 2018 rok.
Ludzie na pierwszym miejscu
Sukces firmy budowany jest na konsekwentnej realizacji omnichannelowych strategii marketingowych, dzięki czemu grono klientów agencji sukcesywnie się powiększa, a warszawska siedziba przygotowana jest już na przyjęcie kolejnych 15 osób do zespołu. Inwestycje, jakich realizację planujemy do końca roku, sięgają nawet 2 milionów złotych – informuje Grzegorz Nowak, CEO Alpaca Studio.
Biorąc pod uwagę dynamiczny rozwój, agencja poszukuje nowych pracowników na stanowiska takie jak: brand designer, UX/UI designer, video/motion designer, web/mobile developer, social media manager oraz project manager z doświadczeniem w realizacji zintegrowanych, wielokanałowych kampanii marketingowych.
Mając świadomość, że ludzie to największy kapitał firmy, planujemy trzykrotnie powiększyć powierzchnię biurową. Nie oznacza to jednak rozwoju struktury korporacyjnej. Jesteśmy dalecy od skomplikowanej biurokracji. Naszym zdaniem to w znacznym stopniu ogranicza kreatywność – dodaje Grzegorz Nowak.
Twórcy Alpaca Studio postanowili, że struktura firmy będzie budowana z małych zespołów tworzonych przez wysoko wykwalifikowanych specjalistów.
Wierzymy, że doświadczenie i ludzka intuicja stoją ponad zmechanizowanymi procesami. Jesteśmy świadomi, że dotychczasowe sukcesy zawdzięczamy naszemu wyjątkowemu zespołowi. To dzięki niemu realizujemy projekty marketingowe, które konkurują z globalnymi agencjami – dodaje Grzegorz Nowak.
Sprawdź aktualne oferty pracy w zakładce: Kariera