Renoverend

Renoverend

Kompletny relaunch marki Renoverend na rynku: od rebrandingu, przez opracowanie systemu identyfikacji wizualnej, zaprojektowanie, wdrożenie i utrzymanie nowej strony internetowej, po przygotowanie i wydruk materiałów reklamowych oraz realizację omnichannelowej kampanii pozyskiwania wysokojakościowych leadów kontaktowych.

Kompletny relaunch marki Renoverend na rynku

Rebranding

Pierwszym krokiem relaunchu marki Renoverend w nowej odsłonie był kompleksowy lifting graficzny identyfikacji wizualnej.

Lifting graficzny logo Renoverend - porównanie wersji

Lifting graficzny logo Renoverend – porównanie wersji. Podstawowym założeniem rebrandingu marki Renoverend było unowocześnienie komunikacji wizualnej przy jednoczesnym zachowaniu identyfikacji z dotychczasowym znakiem. Zmiana układu na horyzontalny sprawiła, że logo stało się bardziej uniwersalne i elastyczne w zastosowaniu nawet na niewielkich lub nietypowych materiałach identyfikacyjnych.

Projekt sygnetu dla marki Renoverend

Sygnet Renoverend – podstawowy element identyfikujący markę. Może funkcjonować jako niezależny znak graficzny.

Projekt logo Renoverend - wersja podstawowa

Logo Renoverend – wersja podstawowa. Konstrukcja logo opiera się na połączeniu sygnetu z logotypem. Dzięki synergii tych elementów graficznych znak jest czytelny, informatywny i jednocześnie unikatowy.

Projekt i produkcja wizytówek dla marki Renoverend

Materiały identyfikacyjne – projekt i produkcja. W ramach rebrandingu marki Renoverend wykonaliśmy projekty graficzne oraz wyprodukowaliśmy podstawowe elementy tożsamości wizualnej: wizytówki, papier firmowy, notesy itp.

Strona internetowa

Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy nowoczesną stronę internetową. Jako system CMS wykorzystaliśmy popularną i łatwą w zarządzaniu platformę WordPress.

Porównanie dotychczasowej wersji strony internetowej i całkowicie nowej odsłony

Strona internetowa – porównanie wersji. Tworząc nową stronę internetową postawiliśmy na ewolucyjny rozwój na każdej płaszczyźnie – technologicznej, wizualnej i funkcjonalnej, zachowując tym samym część dotychczasowych koncepcji, które sprawdziły się na przestrzeni ostatnich lat.

Strona internetowa Renoverend w wersji na urządzenia desktopowe

Strona internetowa – wersja desktopowa. Kluczowym celem nowej strony internetowej jest pozyskiwanie wysokojakościowych leadów, stąd na pierwszym ekranie wyeksponowaliśmy najważniejsze przewagi konkurencyjne i korzyści dla klientów oraz zaimplementowaliśmy prosty i szybki do wypełnienie formularz kontaktowy.

Strona internetowa Renoverend w wersji na urządzenia mobilne - smartfon, tablet

Strona internetowa – wersja mobilna. Naszym priorytetem było zapewnienie najlepszych doświadczeń użytkowników również na urządzeniach mobilnych typu smartfon i tablet.

Sekcja o nas na stronie internetowej Renoverend

Zawsze widoczny nagłówek strony pozwała na łatwą nawigację po stronie z dowolnego miejsca, w jakim znajduje się użytkownik.

Sekcja oferta na stronie internetowej Renoverend

Wykorzystanie interaktywnych animacji z dużymi elementami graficznymi przyciąga uwagę i pozwala łatwiej zapoznać się z treścią, która interesuje konkretnego użytkownika strony.

Sekcja liczby na stronie internetowej Renoverend

Konkretne dane liczbowe podane w atrakcyjnej, dynamicznej formie uwiarygadniają markę Renoverend w oczach potencjalnych klientów.

Sekcja realizacje na stronie internetowej Renoverend

Interaktywna galeria realizacji prezentująca zdjęcia przed i po remoncie.

Sekcja krok po kroku na stronie internetowej Renoverend

Blok prezentujący 4 proste kroki, które dzielą potencjalnego klienta od podjęcia współpracy z zespołem Renoverend.

Bloki CTA - call to action na stronie internetowej Renoverend

Sekcje CTA (call-to-action) pozwalają na bezpośrednią nawigację do formularza generowania leadów kontaktowych.

Szczegóły współpracy

O kliencie


Renoverend to firma budowlano – remontowa z Holandii, pozycjonująca się w klasie premium. Wykonuje praca budowlane, wykończeniowe i instalacyjne w rejonach Randstad i Utrecht. Na rynku holenderskim działa od 15 lat, realizuje średnie i duże projekty i cieszy się wieloma pozytywnymi opiniami.

Wyzwanie


Klient potrzebował odnowienia marki i wejścia na rynek z kampanią marketingową pod nowym logo, dopasowanym do współczesnych trendów. Zależało mu na tym, aby zaktualizowany wizerunek był jednoznacznie identyfikowalny z poprzednim. Głównym zadaniem, jakie Renoverend postawił przed nową stroną internetową było przystosowanie jej do generowania wysokojakościowych leadów.

Rezultat


Zaproponowaliśmy nowy wizerunek marki, zachowaliśmy pewne elementy identyfikacyjne w logo, kolorystyce czy typografii, ale dokonaliśmy ewolucji i liftingu graficznego tych elementów. Przygotowaliśmy i wydrukowaliśmy materiały graficzne. Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy nową stronę internetową, która w czytelny sposób prezentuje ofertę, a przede wszystkim wyposażona jest w sprawnie działający formularz kontaktowy, jakiego brakowało na poprzedniej, a który jest kluczowym elementem nowej witryny. Obecnie realizujemy dla Renoverend omnichannelową kampanię lead generation, która obejmuje sieci reklamowe Google, Facebooka i Instagrama. Kampania jest zoptymalizowana pod kątem pozyskania kontaktów do potencjalnych klientów.

Narzędzia i produkty


Identyfikacja wizualna marki, folder, strona internetowa, kampania marketingowa w sieci Google i w mediach społecznościowych.

Zobacz realizację online

Potrzebujesz marketingowego dopalacza?

Wypełnij brief