Zakres prac
- Customer experience
- Strategia
- Kreacja
- Produkcja
- Zaprojektowanie logo Polskiego Systemu Korzyści, na które składają się sygnet i logotyp

Logo
Logo w wersji podstawowej charakteryzuje się nowoczesną, minimalistyczną formą graficzną, która doskonale buduje spójny wizerunek marki i jej trwałą rozpoznawalność.
Sygnet PSK może funkcjonować jako niezależny identyfikator marki.

Wizytówki
Przygotowanie wzorów wizytówek imiennych i firmowych

Brandbook
Opracowanie księgi znaku definiującej zasady stosowania logo.
Aby zachować prawidłową i spójną komunikację wizualną marki przygotowaliśmy zestaw wytycznych dotyczących stosowania logo w różnych konfiguracjach i formach.




Szczegóły współpracy
O Kliencie
Polski System Korzyści to nowa platforma oferująca programy lojalnościowe dla sklepów detalicznych. Marka jest częścią grupy kapitałowej Comp S.A. – jednego z największych w Polsce integratorów rozwiązań informatycznych z zakresu narzędzi dla rynków handlu i usług
Wyzwanie
Klient powierzył nam kompleksowe zaprojektowanie identyfikacji dla nowej marki w swoim portfolio. Istotnym elementem projektu było opracowanie szczegółowych wytycznych dotyczących stosowania elementów komunikacji wizualnej w spójny i prawidłowy sposób.
Rezultat
Przygotowaliśmy pięć niezależnych koncepcji wizualnych, które spotkały się z aprobatą Klienta. Po kilku dodatkowych konsultacjach wybór padł na prezentowaną wersję, na podstawie której przygotowaliśmy księgę znaku oraz materiały identyfikacyjne. Nowa marka doskonale wpasowuje się w architekturę subbrandów grupy kapitałowej Comp S.A.
Narzędzia i produkty
Logo, księga znaku, wizytówka.
