Polski System Korzyści
Opracowanie kompleksowej identyfikacji wizualnej dla platformy wspierającej pracę sklepów detalicznych w obszarze programów lojalnościowych.
Logo
Zaprojektowanie logo Polskiego Systemu Korzyści, na które składają się sygnet i logotyp.
Sygnet PSK może funkcjonować jako niezależny identyfikator marki.
Logo w wersji podstawowej charakteryzuje się nowoczesną, minimalistyczną formą graficzną, która doskonale buduje spójny wizerunek marki i jej trwałą rozpoznawalność.
Pozostałe propozycje logo zaprojektowane w trakcie prac koncepcyjnych.
Wizytówki
Przygotowanie wzorów wizytówek imiennych i firmowych.
Dwustronna wizytówka zapewnia personalną identyfikację i pozwala budować świadomość nowej na rynku marki.
Brandbook
Opracowanie księgi znaku definiującej szerokie spektrum zastosowania logo.
Aby zachować prawidłową i spójną komunikację wizualną marki przygotowaliśmy zestaw wytycznych dotyczących stosowania logo w różnych konfiguracjach i formach.
Podstawowymi elementami brandbook’a są konstrukcja logo, pole ochronne oraz minimalny rozmiar gwarantujący czytelność znaku w poszczególnych wariantach.
Istotnym elementem jest definicja palety kolorystycznej dostosowanej do formatu i metody reprodukcji.
Przykłady prawidłowego i nieprawidłowego zastosowania logo pozwalają uniknąć typowych błędów graficznych.
Opis typografii określa zasady stosowania fontów wybranego kroju pisma we wszelkich materiałach marki.