Kampanie OOH (Out-of-home), reklama outdoorowa / zewnętrzna
Projektujemy, planujemy i realizujemy kampanie OOH (Out-of-home) ściśle dostosowane do potrzeb klienta i skoordynowane z innymi działaniami marketingowymi. Dbamy o to, aby w myśl naszej filozofii omnichannel działania outdoorowe, które podejmujemy, dobrze współgrały z pozostałymi akcjami realizowanymi na rzecz klienta. Współpracujemy ze sprawdzonymi operatorami nośników, monitorujemy realizację kampanii i analizujemy jej efektywność.

Kampania OOH (Out-of-home) zrealizowana na otwarcie nowoczesnego centrum budowlanego DomEXPO. Case study już wkrótce.
Nasza oferta
OOH (Out-of-home) – istotny element synergii w kampanii promocyjnej
Ponieważ cenimy efekt współdziałania różnych narzędzi marketingowych, stawiamy na OOH, czyli obecność marki w realnym świecie miast i miasteczek. Niezależnie od tego, jak wielka część współczesnej ludzkiej aktywności ma miejsce w sieci, to wciąż jeszcze przemieszczamy się z miejsca na miejsce i spędzamy długie minuty w metrze, na przystankach i w korkach, robimy zakupy w centrach handlowych, chodzimy do kina i na stadiony. Według Instytutu Badań Outdooru w ruchu poza domem Polscy spędzają średnio nieco ponad 3 dziennie.
Chociaż wydaje się, że to kobiety spędzają więcej czasu w mieście, to z badań wynika, że to mężczyźni pokonują poza domem znacznie większe odległości i dłużej przebywają na zewnątrz. Poza tym, wbrew obiegowej opinii, że młodzi są bardziej aktywni, grupa badanych w wieku 15-20 lat jest tak samo albo nieco mniej mobilna poza domem jak 51 – 60-latkowie. Te dane świadczą o tym, że wyboru lokalizacji nie można powierzyć intuicji, a należy się oprzeć na danych i doświadczeniu profesjonalistów.
Ze względu na bogactwo form i możliwości precyzyjnego lokalizowania nośników OOH gwarantuje obecność marki tam, gdzie jej potencjalni odbiorcy przebywają najczęściej i gdzie ich uwaga jest dostępna dla dobrze przygotowanej reklamy. Charakterystyczną cechą outdooru jest masowość odbiorcy i wysoki współczynnik kontaktu z komunikatem, co samo w sobie daje oczekiwany efekt, ale skuteczność takiej ekspozycji można wzmocnić emitując spójne z nią treści digital. To jest sedno naszej oferty – maksymalizowanie efektu dzięki spójnemu działaniu w kilku starannie dobranych kanałach i formatach. Mamy doświadczenie, dzięki któremu zaproponujemy najlepsze rozwiązania przy optymalnych nakładach.