Kampanie OOH (Out-of-home)

Kampanie OOH (Out-of-home), reklama outdoorowa / zewnętrzna

Projektujemy, planujemy i realizujemy kampanie OOH (Out-of-home) ściśle dostosowane do potrzeb klienta i skoordynowane z innymi działaniami marketingowymi. Dbamy o to, aby w myśl naszej filozofii omnichannel działania outdoorowe, które podejmujemy, dobrze współgrały z pozostałymi akcjami realizowanymi na rzecz klienta. Współpracujemy ze sprawdzonymi operatorami nośników, monitorujemy realizację kampanii i analizujemy jej efektywność.

Kampania OOH (Out-of-home) zrealizowana dla firmy DomEXPO

Kampania OOH (Out-of-home) zrealizowana na otwarcie nowoczesnego centrum budowlanego DomEXPO. Case study już wkrótce.

Nasza oferta

Narzędzia


Billboardy, citylighty, reklamy wielkoformatowe, plakaty, bannery, szyldy, afisze, diapazony, litery przestrzenne, reklama na środkach transportu (car wrapping), k-boardy, neony, mobile, infoscreeny.

Zakres


Plan kampanii outdoorowej i projekty graficzne, produkcja nośników, dystrybucja, instalacje, monitoring realizacji. Wyposażenie wybranych form w QR kody i inne elementy umożliwiające komunikację pomiędzy nośnikami OOH a stronami internetowymi lub aplikacjami mobilnymi.

OOH (Out-of-home) – istotny element synergii w kampanii promocyjnej

Ponieważ cenimy efekt współdziałania różnych narzędzi marketingowych, stawiamy na OOH, czyli obecność marki w realnym świecie miast i miasteczek. Niezależnie od tego, jak wielka część współczesnej ludzkiej aktywności ma miejsce w sieci, to wciąż jeszcze przemieszczamy się z miejsca na miejsce i spędzamy długie minuty w metrze, na przystankach i w korkach, robimy zakupy w centrach handlowych, chodzimy do kina i na stadiony. Według Instytutu Badań Outdooru w ruchu poza domem Polscy spędzają średnio nieco ponad 3 dziennie.

Chociaż wydaje się, że to kobiety spędzają więcej czasu w mieście, to z badań wynika, że to mężczyźni pokonują poza domem znacznie większe odległości i dłużej przebywają na zewnątrz. Poza tym, wbrew obiegowej opinii, że młodzi są bardziej aktywni, grupa badanych w wieku 15-20 lat jest tak samo albo nieco mniej mobilna poza domem jak 51 – 60-latkowie. Te dane świadczą o tym, że wyboru lokalizacji nie można powierzyć intuicji, a należy się oprzeć na danych i doświadczeniu profesjonalistów.

Ze względu na bogactwo form i możliwości precyzyjnego lokalizowania nośników OOH gwarantuje obecność marki tam, gdzie jej potencjalni odbiorcy przebywają najczęściej i gdzie ich uwaga jest dostępna dla dobrze przygotowanej reklamy. Charakterystyczną cechą outdooru jest masowość odbiorcy i wysoki współczynnik kontaktu z komunikatem, co samo w sobie daje oczekiwany efekt, ale skuteczność takiej ekspozycji można wzmocnić emitując spójne z nią treści digital. To jest sedno naszej oferty – maksymalizowanie efektu dzięki spójnemu działaniu w kilku starannie dobranych kanałach i formatach. Mamy doświadczenie, dzięki któremu zaproponujemy najlepsze rozwiązania przy optymalnych nakładach.

Reklama zewnętrzna a działania omnichannel

Globalne badania „Out of Home Advertising Effectiveness and Return of Investment (ROI)” pokazują, że jeden dolar zainwestowany w OOH zwraca się 3-krotnie, więc włączenie tego medium do strategii komunikacji omnichannel jest warte rozważenia. Warunkiem powodzenia jest zachowanie spójności przekazu i użycie tej samej identyfikacji wizualnej we wszystkich kanałach używanych przez markę.

Daj się zauważyć, użyj formatu na miarę swoich aspiracji

Reklamy OOH to nie tylko szerokie grono odbiorców, ale także prestiż i podkreślenie miejsca Twojej marki na rynku. Jeśli masz wizję kampanii w miastach i na drogach, ale nie masz pewności, czy to właściwa droga dla Twojej firmy, zasięgnij opinii naszych ekspertów. Zostaw nam swoje podstawowe dane, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu 2 dni roboczych i przedstawimy indywidualną ofertę.

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Nazwa firmy (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Telefon

    Jak możemy Ci pomóc?

    Potrzebujesz marketingowego dopalacza?

    Wypełnij brief