
Kampania OOH (Out-of-home) zrealizowana na otwarcie nowoczesnego centrum budowlanego DomEXPO. Case study już wkrótce.
Nasza oferta
Narzędzia
Billboardy, citylighty, reklamy wielkoformatowe, plakaty, bannery, szyldy, afisze, diapazony, litery przestrzenne, reklama na środkach transportu (car wrapping), k-boardy, neony, mobile, infoscreeny.
Zakres
Plan kampanii outdoorowej i projekty graficzne, produkcja nośników, dystrybucja, instalacje, monitoring realizacji. Wyposażenie wybranych form w QR kody i inne elementy umożliwiające komunikację pomiędzy nośnikami OOH a stronami internetowymi lub aplikacjami mobilnymi.

Kampania OOH (Out-of-home) zrealizowana na otwarcie nowoczesnego centrum budowlanego DomEXPO. Case study już wkrótce.
Dlaczego OOH (Out-of-home)?
Szerokie grono odbiorców
Nośniki OOH, w szczególności takie jak reklamy wielkoformatowe, billboardy i citylighty, lokowane są w miejscach, które gwarantują, że reklamę zauważy wielu odbiorców, np. w sąsiedztwie centrów handlowych lub dworców. Najnowsze technologie – podświetlanie i wyświetlanie na ekranach – sprawiają, że nie sposób takiej reklamy nie zauważyć. Zarówno w miastach, jak i przy drogach duża liczba odbiorców OOH jest gwarantowana.
Prosty, jasny przekaz
Grafikę i treści umieszczane na plakatach dobiera się w ten sposób, aby tworzyły łatwy do zrozumienia i zapamiętania przekaz. Jest to doskonały sposób zarówno dla komunikatów doraźnych, zwiększających sprzedaż prezentowanego produktu, jak i dla reklam wizerunkowych. OOH doskonale wspiera budowanie świadomości marki.
Precyzyjna lokalizacja
Reklama zewnętrzna jest elastyczna, jeśli chodzi o zasięg geograficzny. Jeśli istnieje taka potrzeba, pozwala dobrać treść przekazu do obszaru, czyli miasta czy wręcz dzielnicy.
Duży wybór form
Dostępne formaty reklamy OOH tworzą wielki różnorodny wachlarz. Potrafimy dobrać odpowiedni rodzaj nośnika do potencjalnych odbiorców i celów kampanii. Dostosujemy projekt graficzny i treść do wybranego nośnika, tak aby na poszczególnych formatach reklama była równie czytelna i była właściwie odbierana.
Łatwość zmiany treści
Stosowane obecnie technologie obsługi nośników outdoor pozwalają na łatwą i szybką wymianę plakatów w kasetonach citylight lub na billboardach. Treści mogą być dostosowane do ograniczonej w czasie oferty zamawiającego.
Gwarantowany efekt ekspozycji
Nośniki OOH to coś, czego nie sposób przegapić, gdziekolwiek by się one nie znajdowały. Odpowiednie nasycenie wybranego obszaru tego rodzaju reklamą gwarantuje osiągnięcie wymaganego poziomu zauważalności i skutecznie wspiera rozpoznawalność marki lub produktu.
OOH (Out-of-home) – istotny element synergii w kampanii promocyjnej
Ponieważ cenimy efekt współdziałania różnych narzędzi marketingowych, stawiamy na OOH, czyli obecność marki w realnym świecie miast i miasteczek. Niezależnie od tego, jak wielka część współczesnej ludzkiej aktywności ma miejsce w sieci, to wciąż jeszcze przemieszczamy się z miejsca na miejsce i spędzamy długie minuty w metrze, na przystankach i w korkach, robimy zakupy w centrach handlowych, chodzimy do kina i na stadiony. Według Instytutu Badań Outdooru w ruchu poza domem Polscy spędzają średnio nieco ponad 3 dziennie.
Chociaż wydaje się, że to kobiety spędzają więcej czasu w mieście, to z badań wynika, że to mężczyźni pokonują poza domem znacznie większe odległości i dłużej przebywają na zewnątrz. Poza tym, wbrew obiegowej opinii, że młodzi są bardziej aktywni, grupa badanych w wieku 15-20 lat jest tak samo albo nieco mniej mobilna poza domem jak 51 – 60-latkowie. Te dane świadczą o tym, że wyboru lokalizacji nie można powierzyć intuicji, a należy się oprzeć na danych i doświadczeniu profesjonalistów.
Ze względu na bogactwo form i możliwości precyzyjnego lokalizowania nośników OOH gwarantuje obecność marki tam, gdzie jej potencjalni odbiorcy przebywają najczęściej i gdzie ich uwaga jest dostępna dla dobrze przygotowanej reklamy. Charakterystyczną cechą outdooru jest masowość odbiorcy i wysoki współczynnik kontaktu z komunikatem, co samo w sobie daje oczekiwany efekt, ale skuteczność takiej ekspozycji można wzmocnić emitując spójne z nią treści digital. To jest sedno naszej oferty – maksymalizowanie efektu dzięki spójnemu działaniu w kilku starannie dobranych kanałach i formatach. Mamy doświadczenie, dzięki któremu zaproponujemy najlepsze rozwiązania przy optymalnych nakładach.
Reklama zewnętrzna a działania omnichannel
Globalne badania „Out of Home Advertising Effectiveness and Return of Investment (ROI)” pokazują, że jeden dolar zainwestowany w OOH zwraca się 3-krotnie, więc włączenie tego medium do strategii komunikacji omnichannel jest warte rozważenia. Warunkiem powodzenia jest zachowanie spójności przekazu i użycie tej samej identyfikacji wizualnej we wszystkich kanałach używanych przez markę.
Daj się zauważyć, użyj formatu na miarę swoich aspiracji
Reklamy OOH to nie tylko szerokie grono odbiorców, ale także prestiż i podkreślenie miejsca Twojej marki na rynku. Jeśli masz wizję kampanii w miastach i na drogach, ale nie masz pewności, czy to właściwa droga dla Twojej firmy, zasięgnij opinii naszych ekspertów. Zostaw nam swoje podstawowe dane, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu 2 dni roboczych i przedstawimy indywidualną ofertę.