Artykuł poradnikowy na zdjęciu powyżej, który przynosi czytelnikowi wartość merytoryczną, jest zilustrowany przykładami aranżacji pochodzącymi z projektów pracowni Z500 – jednego z naszych stałych klientów. Taka publikacja wspiera wizerunek ekspercki tej marki. Napisaliśmy tekst, zrobiliśmy korektę językową, dobraliśmy grafikę i przygotowaliśmy layouty dopasowane do tytułu prasowego. Wydrukowany QR kod to innowacja, która przenosi użytkownika do materiałów dostępnych online – innych aranżacji, spacerów 3D, panoramy wnętrz – i umożliwia dodanie komentarza i przesłanie linku innej osobie.

Nasza oferta

Narzędzia

Strategia contentowa marki, content tekstowy (artykuły blogowe, artykuły sponsorowane, raporty, poradniki, e-booki, posty, opisy produktowe i inne), content graficzny (zdjęcia, infografiki, memy, ilustracje), inne formaty digital, w tym video, podcasty, webinaria, quizy, sondaże wirtualne, audiobooki, vlogi.

Zakres

Opracowanie strategii contentowej na podstawie założeń klienta lub na podstawie analizy zgłoszonego problemu lub celu biznesowego. Dobór tematyki i słów kluczowych, form prezentacji treści i kanałów dystrybucji. Dostarczenie treści i jej dystrybucja. Analiza efektywności podjętych działań.

Artykuł poradnikowy na zdjęciu powyżej, który przynosi czytelnikowi wartość merytoryczną, jest zilustrowany przykładami aranżacji pochodzącymi z projektów pracowni Z500 – jednego z naszych stałych klientów. Taka publikacja wspiera wizerunek ekspercki tej marki. Napisaliśmy tekst, zrobiliśmy korektę językową, dobraliśmy grafikę i przygotowaliśmy layouty dopasowane do tytułu prasowego. Wydrukowany QR kod to innowacja, która przenosi użytkownika do materiałów dostępnych online – innych aranżacji, spacerów 3D, panoramy wnętrz – i umożliwia dodanie komentarza i przesłanie linku innej osobie.

Dlaczego identyfikacja wizualna?

Wsparcie SEO i pozycjonowania strony

Dobrej jakości content stanowi podstawę optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych i wspomaga tworzenie linków prowadzących do danej strony, co poprawia pozycję witryny w wynikach wyszukiwania. Ważną rolę odgrywają tu słowa kluczowe, frazy informacyjne i sprzedażowe użyte w treści w naturalnych, oryginalnych kontekstach.

Wzmocnienie wizerunku marki

Poprzez dostarczanie informacji i wiedzy, których poszukuje potencjalny konsument, marka buduje swój wizerunek jako eksperta w swojej branży i staje się punktem odniesienia dla odbiorców. Dzięki temu zdobywa zaufanie przyszłych klientów jako autorytet i dostawca dobrych rozwiązań.

Przyciąganie i utrzymanie uwagi

W świecie pełnym zdawkowych komunikatów i deklaracji, nie zawsze znajdujących potwierdzenie w działaniu, atrakcyjny i wartościowy kontent przykuwa uwagę i daje się zapamiętać jako coś, do czego warto wracać. Regularnie dostarczany zapewnia utrzymanie zainteresowania i odwiedzanie miejsca, gdzie jest publikowany.

Pozyskiwanie leadów

Za dostęp do ciekawych treści lub informację o nowościach osoba zainteresowana jest skłonna wyrazić zgodę na przesyłanie jej newslettera lub innych komunikatów. Jeśli zostaną w tych treściach umieszczone linki, z których skorzysta, marka otrzyma bardziej szczegółową informację o upodobaniach lub potrzebach odbiorcy.

Motywowanie odbiorców do działania

Ciekawy tekst, zabawny mem, piękne zdjęcie czy praktyczna porada są często przesyłane dalej pomiędzy znajomymi jako coś, czym warto się podzielić, skomentować, ocenić. Każdy taki ruch może skutkować zwiększeniem zainteresowania contentem dostarczanym przez danego nadawcę, jego marką i w końcu – jego ofertą.

Budowanie relacji

Zgromadzenie wokół treści o konkretnej tematyce stałego grona odbiorców i podtrzymywanie zainteresowanie czytelników oraz dostosowanie stylu przekazu do ich stylu komunikacyjnego jest podłożem relacji pomiędzy marką a potencjalnymi klientami. Mówienie tym samym językiem i skupienie się na tych samych zagadnieniach to solidne przesłanki do powstania dobrej relacji, która daje poczucie zrozumienia i wsparcia.

Content Is The King. To się nie zmieniło. Mnożą się tylko pomysły, jak korzystać z bogactwa i mocy treści.

O tym, że obraz, dźwięk i tekst są nośnikami nie tylko informacji, nie trzeba nikogo przekonywać. Historia sztuki i literatury jest dowodem na to, że jako ludzie potrzebujemy opowieści. Objaśniają one to, co nas otacza, dają poczucie wspólnoty, potwierdzają nasze przekonania o różnych zjawiskach, dają przyjemność odkrywania piękna, dostrzegania gry słów lub przeżywania różnych emocji. Content marketing jest o tym, jak wykorzystać tworzenie treści do promocji marek i produktów.

Chociaż nie jest on zjawiskiem całkiem nowym, to śmiało można powiedzieć, że przeżywa obecnie swoją złotą erę, a przestrzenią, w której rozwija się intensywnie są media cyfrowe.

Najpopularniejszymi kanałami wykorzystywanymi przez content marketing są media społecznościowe, blogi branżowe i strony internetowe marek. Umożliwiają one szybką publikację i nie wymagają tak dużego nakładu na produkcję i dystrybucję jak druk lub formaty radio i TV.

Do form content marketingu zaliczamy wprawdzie obrazy, zdjęcia, infografiki, filmy, raporty i wiele innych, ale największe znaczenie mają wśród nich teksty.

Blogi, poradniki, artykuły eksperckie, wywiady, recenzje, rekomendacje, opisy produktów i kategorii – każda z tych form jest sfunkcjonalizowanym przekazem tekstowym, który ma określone zadanie do wykonania. Niezależnie jednak od celu mają być oryginalne, mają wyczerpywać zagadnienie, zawierać słowa kluczowe, które są istotne dla wyszukiwarek, no i mają być atrakcyjne dla odbiorcy, napisane jego językiem i na tyle ciekawe, żeby czytelnik chciał wracać do miejsca, gdzie je znalazł, czyli pozostać w kontakcie z marką, która dostarczyła dobrych treści. Naturalne, przejrzyste, unikalne, rzetelne, wyczerpujące treści stanowią podstawę budowania wizerunku marki, nawiązywania relacji z klientem i utrzymywania jego uwagi.

Mamy doświadczonych content menagerów i zdolnych copywriterów, którzy dostarczyli naszym kontrahentom i ich klientom setki tysięcy słów. Nasi eksperci SEO gwarantują, że treści te przynoszą zamierzone efekty w postacie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania i oczekiwanego ruchu na witrynach internetowych i w kanałach mobilnych, ponieważ optymalizacja treści nie ma dla nas żadnych tajemnic. Content marketing to ogromne możliwości, z których warto korzystać aby wspierać swoją markę.

Content marketing a strategia omnichannel

W szeroko pojętej strategii omnichannel content marketing jest działaniem, którego celem jest zainteresowanie klienta marką i jej produktami. Warto dbać o to, aby przekaz nadawany w wybranych kanałach komunikacji masowej za pomocą treści różnego rodzaju był spójny z tym, który kierujemy do klienta w interakcjach zindywidualizowanych, szczególnie pod względem podstawowych wartości.

Zadbaj o opowieść o swojej marce

Jeśli jeszcze nie wykorzystujesz contentu do budowania swojej marki albo czujesz, że można to zrobić lepiej, powiedz nam o swoich potrzebach lub kłopotach, a pomożemy stworzyć odpowiednie treści i zaproponujemy dystrybucję. Zostaw nam swoje podstawowe dane, skontaktujemy się z Tobą w ciągu 2 dni roboczych i przedstawimy indywidualną ofertę.

    Informujemy, że administratorem Twoich danych osobowych jest ALPACA STUDIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Aleje Jerozolimskie 214, 02-486 Warszawa, NIP: 5223315476, KRS: 0001134803, REGON: 540008160. Twoje dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby realizacji niniejszego zapytania, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000).

    Nie bądź lama,
    pracuj z Alpaca Studio! Prześlij brief