Zakres prac

  • Customer experience
  • Strategia
  • Kreacja
  • Produkcja
  • Zaprojektowanie logo Polskiego Systemu Korzyści, na które składają się sygnet i logotyp

Logo

Logo w wersji podstawowej charakteryzuje się nowoczesną, minimalistyczną formą graficzną, która doskonale buduje spójny wizerunek marki i jej trwałą rozpoznawalność.

Sygnet PSK może funkcjonować jako niezależny identyfikator marki.

Wizytówki

Przygotowanie wzorów wizytówek imiennych i firmowych

Brandbook

Opracowanie księgi znaku definiującej zasady stosowania logo.

Aby zachować prawidłową i spójną komunikację wizualną marki przygotowaliśmy zestaw wytycznych dotyczących stosowania logo w różnych konfiguracjach i formach.

Podstawowymi elementami brandbook’a są konstrukcja logo, pole ochronne oraz minimalny rozmiar gwarantujący czytelność znaku w poszczególnych wariantach.
Istotnym elementem jest definicja palety kolorystycznej dostosowanej do formatu i metody reprodukcji.
Podstawowymi elementami brandbook’a są konstrukcja logo, pole ochronne oraz minimalny rozmiar gwarantujący czytelność znaku w poszczególnych wariantach.
Opis typografii określa zasady stosowania fontów wybranego kroju pisma we wszelkich materiałach marki.

Szczegóły współpracy

O Kliencie

Polski System Korzyści to nowa platforma oferująca programy lojalnościowe dla sklepów detalicznych. Marka jest częścią grupy kapitałowej Comp S.A. – jednego z największych w Polsce integratorów rozwiązań informatycznych z zakresu narzędzi dla rynków handlu i usług

Wyzwanie

Klient powierzył nam kompleksowe zaprojektowanie identyfikacji dla nowej marki w swoim portfolio. Istotnym elementem projektu było opracowanie szczegółowych wytycznych dotyczących stosowania elementów komunikacji wizualnej w spójny i prawidłowy sposób.

Rezultat

Przygotowaliśmy pięć niezależnych koncepcji wizualnych, które spotkały się z aprobatą Klienta. Po kilku dodatkowych konsultacjach wybór padł na prezentowaną wersję, na podstawie której przygotowaliśmy księgę znaku oraz materiały identyfikacyjne. Nowa marka doskonale wpasowuje się w architekturę subbrandów grupy kapitałowej Comp S.A.

Narzędzia i produkty

Logo, księga znaku, wizytówka.

Nie bądź lama,
pracuj z Alpaca Studio! Prześlij brief